نامه برکناری هیات مدیره برای برکناری‌ خطیر حقیقت ندارد | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

نامه برکناری هیات مدیره برای برکناری‌ خطیر حقیقت ندارد

  • کد خبر : 33593
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
نامه برکناری هیات مدیره برای برکناری‌ خطیر حقیقت ندارد
اعضای هیات مدیره باشگاه نامه‌ای مبنی بر برکناری علی خطیر به وزارت ورزش و جوانان ارسال نکرده‌اند و شایعات مطرح شده در این باره کذب محض است.

به گزارش آوای استقلال، در روزهایی که علی خطیر و جواد نکونام با وساطت پیشکسوتان این باشگاه اختلافات را کنار گذاشته و با یکدیگر همکاری مسالمت‌آمیزی را آغاز کرده‌اند اخباری از ساختمان علامه جنوبی به بیرون درز پیدا می‌کند که عجیب و غیر قابل باور است.
امروز (شنبه) و درست یک روز پس از پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان این شایعه مطرح شد که اعضای هیات باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان خواهان برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال شده‌اند.
این شایعه با واقعیت فرسنگ‌ها فاصله دارد چرا که اولا نامه ارسالی وجود خارجی ندارد دوما طبق اساسنامه شرکت فرهنگی ورزشی استقلال اعضای هیأت‌مدیره برای برکناری‌ مدیر عامل نیازی به مجوز وزیر ورزش و جوانان ندارند چرا که آنها در انتصاب و عزل مدیرعامل اختیار تام دارند.
نکته مهم این است که کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، در هانگژو به سر می‌برد.
یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با تایید این خبر به خبرنگار آوای استقلال گفت: برخی‌ها از آشتی‌کنان خطیر و نکونام ناراحت هستند و می‌خواهند برای استقلال حاشیه سازی کنند اما به طور حتم در این کار موفق نخواهند بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33593

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها