میلیچ: تکلیفم را در استقلال نمی دانم | آوای استقلال
2
تعلل مسوولان باشگاه استقلال در ماجرای تمدید یک قرارداد؛

میلیچ: تکلیفم را در استقلال نمی دانم

  • کد خبر : 4704
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
میلیچ: تکلیفم را در استقلال نمی دانم
شنیده می شود، میلیچ به اطرافیان خود گفته تکلیف خودم را برای تمدید قرارداد نمی دانم و ای کاش باشگاه استقلال زودتر تکلیفم را مشخص می کرد.

به گزارش آوای استقلال، بلاتکلیفی هرویه میلیچ در تمدید قراردادش سبب ناراحتی او شده است.

قرار بود پیش از اعزام تیم به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، قرارداد میلیچ تمدید شود اما با وجود مذاکرات متعدد این بازیکن با مدیرعامل باشگاه هیچ اتفاقی رخ نداد و به دلیل برخی اختلافات امضای قرارداد با میلیچ به زمان دیگری موکول شد.

همزمان با اتمام رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان و بازگشت تیم به تهران، مسوولان باشگاه اعلام کردند قرارداد میلیچ به زودی تمدید خواهد شد اما تا این لحظه هیچ خبری از تمدید قرارداد میلیچ نیست، در حالی که حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال در آخرین نشست خبری خود حدود دو هفته پیش اعلام کرد موضوع تمدید قرارداد میلیچ در دستور کار هئیت مدیره و مدیرعامل قرار دارد و به زودی این اتفاق رخ می دهد اما تا به امروز هیچ اتفاق روشنی در این خصوص رقم نخورده و همچنان این بازیکن بلاتکلیف است.

شنیده می شود، میلیچ به اطرافیان خود گفته تکلیف خودم را برای تمدید قرارداد نمی دانم و ای کاش باشگاه استقلال زودتر تکلیفم را مشخص می کرد.

نکته قابل توجه این که میلیچ ۹ ماه حقوق عقب افتاده از استقلال دارد که در صورت شکایت از باشگاه یک پرونده دیگر برای استقلال باز می شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4704

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.