میدواوودی: با قهرمانی استقلال روسیاهی به منتقدان می ماند | آوای استقلال
4
با اتحاد قهرمانی دور از دسترس نیست

میدواوودی: با قهرمانی استقلال روسیاهی به منتقدان می ماند

  • کد خبر : 22781
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
میدواوودی: با قهرمانی استقلال روسیاهی به منتقدان می ماند
پیشکسوت استقلال معتقد است اگر اتحاد حفظ شود استقلال می تواند جام قهرمانی را بگیرد.

میلاد میداوودی پیشکسوت استقلال در گفت و گو با آوای استقلال درباره آخرین وضعیت این باشگاه و حضورش در تمرینات اخیر استقلالی ها و دیدار با فرهاد مجیدی و سایر بازیکنان و کادرفنی باشگاه اظهار داشت: در روزی که برخی مربیان آکادمی به تمرین تیم رفته بودند؛ من هم تصمیم گرفتم با رفقا و هم بازیان سابقم در استقلال سری بهتمرین زده و علاوه بر تماشای تمرینات، در یک فضای ساده ولی صمیمی خاطرات گذشته را مرور کنیم. خیلی جو خوبی بود و باز هم فرصتی دست بدهد برای دیدار با استقلالی ها و فرهاد به تمرین می روم.
وی درباره جو عجیب راه افتاده درباره این که مجیدی ارتباط خوبی با پیشکسوتان ندارد، گفت: نمی دانم چرا این شایعات را مطرح کرده اند. شاید برخی پیش قضاوت می کنند در حالی که آنها باید ابتدا بر سر تمرین بروند و سپس در این مورد صحبت کنند. ما که جز برخورد خوب و صمیمیت چیز دیگری ندیدیم.
میداوودی یادآور شد: در چنین فضایی توقعات از کادرفنی فعلی استقلال بالاست و امیدوارم تحت هر شرایطی و فارغ از هر ماجرایی، استقلال با مجیدی در پایان فصل جشن قهرمانی بگیرد. آخرین بار که استقلال قهرمان شد، این مجیدی بود که جام را بالا برد و حالا هم فرهاد در قامت مربی، یک بار دیگر دارد زمینه های قهرمانی را فراهم می کند. امیدوارم در پایان این اتفاق بیفتد و با قهرمانی استقلال روسیاهی برای منتقدانی بماند. استقلالی ها هم باید این ۶ دیدار باقی مانده را جدی گرفته و همه تلاش خود را بکنند تا این عنوان برای هواداران به دست بیاید.
پیشکسوت محبوب آبی ها درباره شانس قهرمانی آبی پوشان گفت: اگرچه ۶ امتیاز اختلاف وجود دارد اما هنوز قهرمانی مسجل نشده و باید مسیر باقی مانده را با قدرت گام برداشت. فعلا که در اولین قدم باید به مصاف سپاهان برویم و امیدوارم بتوانیم با دست پر از اصفهان برگردیم. به نظر من این دیدار مهم ترین بازی استقلال است و باید هر چه در توان داریم بگذاریم تا با برتری در این مسابقه، یک قدم بلند به کسب عنوان قهرمانی نزدیک تر شویم.
وی افزود: نقش هواداران و پیشکسوتان نیز در قهرمانی احتمالی پایانی فصل بسیار زیاد است. امیدوارم این اتحادی که به وجود آمده حفظ شود تا به این مهم دست پیدا کنیم. شک نکنید اگر حمایت ها ادامه داشته باشد و از سوی دیگر با تمام توان و انگیزه به میدان برویم؛ در نهایت جام قهرمانی برای استقلال خواهد بود. همه اینها در حالی است که ما اگر در این فصل بدشانس نبودیم می توانستیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم اما با وجود شایستگی این امر محقق نشد.
مربی سابق استقلال خوزستان از علاقه خود به مربیگری خبر داد و گفت: در دوره های مربیگری حاضر شدم و می خواهم به زودی وارد عرصه مربیگری بشوم. امروز استقلالی های زیادی در فوتبال کشور و در تیم های مختلف در لیگ های مختلف مربیگری می کنند که این امر باعث افتخار جامعه استقلال است و من هم سعی می کنم تا در این زمینه مفید باشم و در این عرصه برای تیم محبوبم افتخار آفرینی کنم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22781

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.