مژدهی: چشمی الماس بازی مقابل ولز بود | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

مژدهی: چشمی الماس بازی مقابل ولز بود

  • کد خبر : 28175
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
مژدهی: چشمی الماس بازی مقابل ولز بود
پیشکسوت استقلال معتقد است روزبه چشمی نقش خیلی مهمی در برد تیم ملی دارد.

به گزارش آوای استقلال، عباس مژدهی در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال گفت: پیروزی ایران مقابل ولز یک اتفاق بزرگ و ویژه برای فوتبال ایران بود، تیم ملی ایران یک نمایش مقتدرانه را برابر حریف خود به اجرا گذاشت و سه امتیاز ارزشمند را به نام خود ثبت کرد.
وی افزود: آن چیزی که باعث شد ایران در این بازی به پیروزی دست پیدا کند فوتبال هجومی ایران بود، تیم ملی از دقیقه اول حمله را در دستور کار قرار داد و از دفاع خبری نبود.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در بازی با انگلیس ترسو ظاهر شدیم و این باعث شد تا ایران مجازات شود، بازی با ولز نشان داد کارلوس کی‌روش از لحاظ روانی با ملی‌پوشان کار کرده است و آنها بازی اول را فراموش کردند.
مژدهی تصریح کرد: سید حسین حسینی درون دروازه ایران عملکرد خیلی خوبی داشت و در دو صحنه ناجی دروازه تیم ملی شد، او در بازی اول از نظر ذهنی آماده نبود اما مقابل ولز توانایی‌هایش را به اثبات رساند تا نقش مهمی در پیروزی ایران ایفا کند.
وی تاکید کرد: روزبه چشمی را باید الماس تیم ملی در بازی با ولز دانست که با شوت دیدنی خود فقل دروازه رقیب را باز کرد، او نشان داد در این مدت چقدر تحت فشار بود اما کم نیاورد و با درخشش خود پیروزی ایران را در جام جهانی رقم زد.
تیم ملی این توانایی را دارد در بازی با آمریکا نیز با کسب نتیجه مطلوب جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی را پیدا کند، ایران اگر همدل، متحد و با انگیزه باشد هر غیر ممکنی را تبدیل به ممکن می‌کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28175

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.