مومنی: بازگشت قایدی هم به سود اوست، هم استقلال/ سپاهان رقیب خاص و قابل احترام ماست | آوای استقلال
2

مومنی: بازگشت قایدی هم به سود اوست، هم استقلال/ سپاهان رقیب خاص و قابل احترام ماست

  • کد خبر : 26197
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
مومنی: بازگشت قایدی هم به سود اوست، هم استقلال/ سپاهان رقیب خاص و قابل احترام ماست
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بر این اعتقاد است که بازگشت مهدی قایدی به این تیم هم به سود اوست و هم آبی‌پوشان.

به گزارش آوای استقلال، مومنی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی با سپاهان در هفته اول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ساپینتو مربی خارجی است و دیدگاه متفاوتی نسبت به مربیان داخلی دارد، بازیکنان هم انگیزه زیادی برای اثبات خود دارند. همه اینها می‌تواند شرایط متفاوتی را برای استقلال رقم بزند و باعث پیشرفت تیم شود. این موضوع می‌تواند نقطه عطفی برای تیم فوتبال استقلال باشد تا روز جمعه مقابل سپاهان فوتبال متفاوتی را به نمایش بگذارد.

سپاهان رقیب خاصی برای استقلال است
وی افزود: بازیکنان زبده‌ای به تیم اضافه شده‌اند و با آمدن محمد محبی قابلیت‌های کارهای تاکتیکی برای ساپینتو بیشتر می‌شود و حتماً به نسبت سال گذشته کارهای تیمی افزایش چشمگیری خواهد داشت. سپاهان هم با حضور مورایس دیدگاهی متفاوت نسبت به فصل قبل خواهد داشت و تقابل افکار او و ساپینتو می‌تواند بازی استقلال و سپاهان را زیبا و هیجانی کند. استقلال و سپاهان قابلیت فنی زیادی دارند که بتوانند دروازه حریفان‌شان را باز کنند. با توجه به اینکه بازی روز جمعه استارت تیم‌های مدعی قهرمانی است، سپاهان نگاه ویژه‌تری به این قضیه دارد. سپاهان رقیب خاص و قابل احترام است و می‌طلبد استقلال تلاش بیشتری برابر این تیم داشته باشد.

ساپینتو باید بگوید استقلال بالانس است یا نه
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا به لحاظ فنی استقلال برای لیگ بیست‌ودوم بالانس هست یا نه، تصریح کرد: تنها کسی که می‌تواند در این مورد اظهارنظر کند، ساپینتوست. ما در برخی پست‌ها ترافیک بازیکن داریم و حتماً سرمربی تیم برای خودش ادله‌ای دارد و می‌تواند برای او برگ برنده باشد. شاید برخی افراد منتقد باشند و بگویند استقلال پنج شش مهاجم به چه دلیل می‌خواهد، اما حتماً ساپینتو ایده‌هایی در سَرش داشته است که نیاز به این ابزارها دارد. دیدگاه‌های متفاوت است که بازی متفاوت رقم می‌زند. شاید ساپینتو در استقلال چیزهایی بروز بدهد که کمتر کسی تصوری برای آن داشته باشد. اینها تفاوت‌های نقطه نظرات مربی خارجی با دیدگاه اشخاصی امثال من است. شاید برخی مواقع ریتم فوتبالی به‌هم بخورد، اما اینها زیبایی فوتبال است که مربیان به آن فکر می‌کنند.

کارهای انتقال محبی در حال انجام است
مومنی درباره اینکه چرا از امضای قرارداد محمد محبی رونمایی نمی‌شود، تأکید کرد: کارهای اداری در حال انجام شدن است و مشکلی وجود ندارد.

یکسری شائبه‌ها برای آمدن قایدی آزاردهنده است
وی راجع به بحث بازگشت مهدی قایدی به استقلال هم به تسنیم گفت: در اینکه قایدی بازیکن بسیار خوبی است، شکی وجود ندارد و دوست داریم به جمع ما اضافه شود و از قابلیت‌های او استفاده کنیم. استقلال قایدی را پرورش داد و به جایی رساند که خودش دوست داشت. اکنون که استقلال می‌خواهد از این بازیکن استفاده کند، باید شرایطی به وجود بیاورد که زمینه استفاده از او مهیا شود و به استقلال کمک کند. همه استقلالی‌ها دوست دارند این اتفاق بیفتد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، اما یکسری شائبه‌ها آزاردهنده است. چیزهایی شنیدیم که نمی‌توانیم درباره آن حرف بزنیم. بازگشت قایدی می‌تواند برای او و استقلال نفع داشته باشد و پله‌های قهرمانی زودتر طی شود.

باشگاه پیگیر وضعیت مرادمند است
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد وضعیت پایان خدمت سربازی محمدحسین مرادمند و اینکه گفته می‌شود او تا شهریور ماه نمی‌تواند بازی کند، گفت: باشگاه پیگیر این موضوعات هست و کارها به روال خودش انجام می‌شود.

از حق‌مان درباره حسین‌زاده کوتاه نمی‌آییم
مومنی در واکنش به عدم پرداخت پول رضایت‌نامه انتقال امیرحسین حسین‌زاده به شارلوای بلژیک یادآور شد: خودمان منتقد این بودیم که او به شارلوا برود. حسین‌زاده در استقلال حسین‌زاده شد و باید بیشتر به استقلال فکر می‌کرد. استقلال بود که به این بازیکن اهمیت داد و فضای خوبی برای او به وجود آورد. فضا دادن به بازیکن جوانی مثل حسین‌زاده می‌طلبید که واکنش مثبتی از خودش نشان دهد، اما حالا که این اتفاق نیفتاده است، انتظارمان این است که شارلوا تعهداتش را کامل اجرا کند. اگر حسین‌زاده در آنجا آسیب ببیند، این باشگاه تعهدی به او دارد؟ قرارداد بسته نشده است که تعهد داشته باشد. این مسائل ما را نگران می‌کند و حتماً پشت بازیکن و باشگاه هستیم تا حقی از استقلال ضایع نشود. به بندی که در قرارداد حسین‌زاده وجود داشت، احترام گذاشتیم که با پرداخت پول رضایت‌نامه‌اش به شارلوا برود، اما تحت هیچ شرایطی از حق‌مان نمی‌گذریم و محکم پشت آن می‌ایستیم. دوست نداریم کار به شکایت برسد، اما تأکید می‌کنم از حق هواداران و باشگاه کوتاه نخواهیم آمد.
دلیل نگاه مثبت‌مان به ساپینتو مشخص است
وی در خصوص اینکه چرا واکنش مثبتی از حضور ساپینتو در استقلال دارد، خاطرنشان کرد: تمرینات او خوب بوده است و با توضیحاتی که بازیکنان داده‌اند، ساپینتو به کارش اعتقاد دارد. وقتی بازیکن این شرایط را می‌بیند، نگاه‌ها و واکنش‌ها به حضور سرمربی خارجی مثبت می‌شود. به طور حتم تأثیر تمرینات و اردوی ترکیه در بازی با سپاهان دیده می‌شود. استقلال باید رقیب سرسخت خودش را تحت فشار بگذارد و در بازی اول برای دفاع از اعتبار قهرمانی‌اش قدم محکمی بردارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال در صورت جذب مهدی قایدی برنامه دیگری برای جذب بازیکن دارد یا نه، گفت: در جریان این موضوع نیستم و به طور حتم نقطه ضعفی داشته باشیم، برطرف می‌کنیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26197

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.