موسوی: باید مربی‌ای انتخاب شود که به سیستم استقلال بخورد | آوای استقلال
3

موسوی: باید مربی‌ای انتخاب شود که به سیستم استقلال بخورد

  • کد خبر : 24382
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۶:۴۹
موسوی: باید مربی‌ای انتخاب شود که به سیستم استقلال بخورد
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که هواداران باید صبور باشند.

به گزارش آوای استقلال، علی موسوی در گفت‌وگو درباره نگرانی هواداران استقلال از عدم انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان اظهار داشت: فرهاد مجیدی از استقلال رفت و مدیران باشگاه به‌یکباره به فکر سرمربی جدید افتادند. آنها کسی را می‌خواهند که قهرمانی فصل گذشته با او ادامه‌ داشته باشد، بنابراین به این زودی نمی‌توانند مربی انتخاب کنند، همه اینها نیاز به زمان دارد و مصطفی آجورلو در آرامش می‌خواهد این کار را انجام دهد. مربی خوبی به استقلال بیاید بهتر از این است که با عجله یک نفر انتخاب شود و سپس از انتخاب او در میانه فصل پشیمان شوند.

وی اضافه کرد: هواداران استقلال نگران هستند اما باید آرامش خود را حفظ کنند تا مربی خوب انتخاب شود، باید مربی‌ای انتخاب شود که به سیستم استقلال بخورد، استقلال از نظر کار گروهی تیم خوبی دارد و هر مربی بیاید می‌تواند این تیم را جمع‌وجور کند.

مهاجم پیشین استقلال خاطرنشان کرد: اگر گابریله پین در استقلال بماند، بهتر است چون این تیم را می‌شناسد. اگر من تصمیم‌گیرنده بودم پین را سرمربی استقلال می‌کردم. او با توجه به رزومه‌ای که دارد و با مربیان طرازاولی که کار کرده، از همه مربیان داخل ایران سَرتر است. کوتاه‌ترین و بهترین راه برای انتخاب سرمربی استقلال، پین است و او می‌تواند این تیم را دوباره قهرمان کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=24382

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.