موسوی: استقلال در حال ساختن استقلال است | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

موسوی: استقلال در حال ساختن استقلال است

  • کد خبر : 27370
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
موسوی: استقلال در حال ساختن استقلال است
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ریکاردو ساپینتو در حال ساختن تیم استقلال است، در حال ساخت تیمی که می‌تواند به یک مدعی جدی برای قهرمانی تبدیل شود اما هواداران باید صبور باشند.

به گزارش آوای استقلال، «علی موسوی» روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به پیروزی استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر باشگاههای ایران اظهار داشت: استقلال در بازی با نساجی مازندران همان فوتبالی را به اجرا گذاشت که هفته گذشته مقابل پیکان انجام داده بود اما فقط به خودرو سازان تهرانی گل نزد اما این هفته سه بار دروازه رقیب را گشود.
وی افزود: زدن سه گل و خلق موقعیت‌های فراوان حکایت از این دارد استقلال در فاز هجومی به تکامل و هماهنگی کامل دست یافته است.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: ریکاردو ساپینتو در حال ساختن تیم استقلال است، در حال ساخت تیمی که می‌تواند به یک مدعی جدی برای قهرمانی تبدیل شود اما هواداران باید صبور باشند.
موسوی تصریح کرد: ساپینتو به عنوان یک مربی خارجی شناخت چندانی از فوتبال ایران ندارد، او باید به سک شناخت برسد و این شناخت با صبر و حوصله حاصل می‌شود.
پیشکسوت استقلال تاکید کرد: داوری به ضرر استقلال بود و این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست اما تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود نباد خودش را درگیر این مسائل کند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به طور لیگ امسال یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین لیگ‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را شاهد خواهیم بود، لیگی که چند تیم مدعی قهرمانی هستند و تیم قهرمان هفته آخر مشخص خواهد شد، تیم‌ها نزدیک به هم هستند و رقابت مدعیان جذابیت‌های فراوانی را خلق می‌کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27370

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.