مهم‌ترین اتفاقات هفته هجدهم؛ استقلال غیرقابل مهار در خانه | آوای استقلال
0

مهم‌ترین اتفاقات هفته هجدهم؛ استقلال غیرقابل مهار در خانه

  • کد خبر : 37177
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
مهم‌ترین اتفاقات هفته هجدهم؛  استقلال غیرقابل مهار در خانه
هفته هجدهم لیگ برتر با پیروزی استقلال در بازی بزرگ هفته همراه بود.

به گزارش آوای استقلال، هفته هجدهم لیگ برتر با برگزاری ۷ بازی دنبال شد و دیدار آلومینیوم اراک – هوادار به دلیل شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاد. استقلال با برتری برابر سپاهان جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و پرسپولیس هم با اوسمار ویرا به دومین پیروزی پیاپی خود دست یافت.

گل‌گهر سیرجان ۳-۰ نساجی مازندران؛ ادامه ناکامی تیم شهر خسته
گل‌گهر برای سومین بازی پیاپی موفق به غلبه بر نساجی شد. نساجی که در این بازی دوباره ساکت الهامی را روی نیمکت خود می‌دید، در ۵ هفته اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده است. گل‌گهر در این مسابقه بالاترین امیدگل فصلش را به‌ثبت رساند. گل‌گهر که رکورددار بیشترین گل زده از روی ضربات کرنر است، باز هم از این طریق به گل رسید. نساجی تنها تیمی است که خارج از خانه کلین‌شیت نداشته است.

فولاد خوزستان ۱-۱ ملوان بندرانزلی؛ تارتار شکست‌ناپذیر برابر فولاد
فولاد در ۲ بازی اخیر موفق به زدن ۳ گل شده است. این در شرایطی است که در ۱۰ بازی قبل از آن در مجموع این تعداد گل را به‌ثمر رسانده بود. ملوان در این بازی تنها شوت در چارچوبش تبدیل به گل شد. مهدی تارتار در ۸ بار آخری که با فولاد روبرو شده تنها یک شکست داشته است.

استقلال تهران ۱-۰ سپاهان اصفهان؛ دهمین پیروزی پیاپی خانگی استقلال
استقلال به آمار تحسین‌برانگیز ۱۰ برد پیاپی خانگی در لیگ برتر دست یافت. سپاهان با ۴ باخت متوالی در لیگ، با بدترین آمار خود در لیگ برتر برابر شد. سپاهان که بهترین خط حمله لیگ را دارد، در این ۴ بازی تنها یک گل زده است. استقلال با زدن ۶ گل از پشت محوطه جریمه رکورددار لیگ است. روزبه چشمی تنها شوت در چارچوب استقلال را با شلیکی تماشایی تبدیل به گل کرد.

تراکتور تبریز ۲- ۰ استقلال خوزستان؛ همچنان روی دور کلین‌شیت
استقلال خوزستان در ۷ تقابل قبلی با تراکتور در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است و تراکتور با این کلین‌شیت رکورددار لیگ باقی ماند. استقلال خوزستان با ۹ شکست برابر تراکتور به هیچ تیمی در لیگ برتر بیشتر از این نباخته است. تراکتور به پنجمین برد و کلین‌شیت پیاپی خانگی خود دست یافت. استقلال خوزستان هم در ۴ بازی قبلی خارج از خانه گل نزده است.

پیکان تهران ۲-۲ صنعت‌نفت آبادان؛ روی نوار تساوی
تقابل صنعت‌نفت و پیکان برای ششمین‌بار پیاپی با نتیجه مساوی به پایان رسید. پیکان که رکورددار بیشترین تساوی در این فصل است برای سومین بازی متوالی به نتیجه مساوی دست یافت. این تیم با ۱۲ بازی بدون برد طولانی‌ترین روند بدون پیروزی را در حال حاضر دارد.

شمس‌آذر ۰-۰ مس رفسنجان؛ مس با محرم گل نمی‌خورد
مس رفسنجان که در نیم‌فصل دوم محرم نویدکیا را روی نیمکت می‌بیند، در ۳ بازی خود در این نیم‌فصل گل نخورده است. شمس‌آذر از جمله تیم‌هایی است که بازیکنان شاخصی را در نقل‌وانتقالات زمستانی از دست داده است. بازی‌های شمس‌آذر در نیم‌فصل اول میانگین ۲.۴ گل در هر بازی داشت ولی در نیم‌فصل دوم این میزان به یک گل رسیده است.

ذوب‌آهن ۰-۱ پرسپولیس؛ برد با همان فرمول همیشگی
پرسپولیس بر اساس امیدگل می‌توانست یک گل بیشتر به ذوب آهن بزند. این تیم در هر ۳ بازی با مربیگری اوسمار، امیدگل بالای یک از خود به جای گذاشته است. ذوب‌آهن در ۴ بازی اخیر خانگی موفق به گلزنی نشده است. ذوب‌آهن در ۷ تقابل آخر با پرسپولیس به عنوان میزبان در لیگ و جام حذفی به پیروزی نرسیده است. پرسپولیس که آمار خوبی برابر محمد ربیعی دارد، این روند را حفظ کرد. پرسپولیس در ۳ بار آخری که میهمان تیم ربیعی بوده با تک گلی در نیمه اول از روی نقطه پنالتی زده به برتری رسیده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37177

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها