مهری: ۱۳ بازی مانده و به قهرمانی امیدواریم | آوای استقلال
3

مهری: ۱۳ بازی مانده و به قهرمانی امیدواریم

  • کد خبر : 29357
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
مهری: ۱۳ بازی مانده و به قهرمانی امیدواریم
هافبک استقلال به تمجید کردن ساپینتو از عملکردش واکنش نشان داد.

به گزارش آوای استقلال، سعید مهری پس از برتری چهار بر صفر استقلال مقابل ملوان، اظهار داشت: خدا را شکر. اگر بازی با تراکتور در هفته پانزدهم را فاکتور بگیریم، در هفته گذشته نیز بازی خیلی خوبی انجام دادیم و به جرات می‌گویم. حداقل مقابل سپاهان حق‌مان باخت نبود. این هفته از موقعیت‌های خود خیلی خوب استفاده کردیم و توانستیم برنده شویم.

وی درمورد ۲ پاس گل خود مقابل ملوان، توضیح داد: خیلی مهم نیست و این موضوع تلاش همه بازیکنان بود. امیدوارم هفته به هفته به همین روند را ادامه بدهیم تا بتوانیم اختلاف خود را با صدر جدول کم کنیم.

هافبک استقلال درخصوص اینکه آیا همچنان به قهرمانی امیدوار هستند، عنوان کرد: بلی . صد در صد. به هواداران خود بدهکار هستیم. چند بازی را از دست دادیم و امیدواریم با تلاش بیشتر، این اختلاف را جبران کنیم. هنوز ۱۳ بازی دیگر داریم. خیلی فرصت است و سعی داریم جبران کنیم.

مهری درمورد اعتقاد ساپینتو به خودش و تعریف کردن از عملکردش در نشست خبری پس از بازی، گفت: کنفرانس را نشنیدم اما ساپینتو از روزی که آمده به من اعتماد داشت و فرصت داد. امیدوارم با عملکرد خودم و داشتن بهترین عملکرد بتوانم جواب اعتمادش را بدهم.

وی درمورد اینکه مهرش به دل ساپینتو نشسته است، پاسخ داد: تمام تلاش خود را سر تمرین می‌کنم. همیشه نیز سعی دارم بهترین عملکرد را داشته باشم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

هافبک استقلال درخصوص اینکه مقابل ملوان با ملکرد خوبش ستاره بازی بود، گفت: وقتی تیم نتیجه می‌گیرد، همه بازیکنان زحمت می‌کشند. روز خوب همه بازیکنان بود و امیدوارم هفته آینده نیز این روند ادامه داشته باشد.

مهری درمورد دیدار بعدی استقلال با مس کرمان، توضیح داد: بازی در خانه حریف همیشه سختی خاص خودش را دارد ولی هفته به هفته پیش می‌رویم و امیدوارم هفته آینده نیز ۲ امتیاز را کسب کنیم.

وی درخصوص جدایی سیاوش یزدانی از استقلال، گفت: پس از آن داستان هنوز با سیاوش صحبت نکرده‌ام. امیدوارم اگر مشکلی بوده حل شود و اگر قصد جدایی دارد موفق باشد زیرا واقعا فوتبالیست خیلی خوبی است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29357

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.