مهرداد محمدی و بحران خودساخته آبی‌ها؛ ستاره‌ای که برای رقبا کادوپیچ می‌شود؟ | آوای استقلال
0

مهرداد محمدی و بحران خودساخته آبی‌ها؛ ستاره‌ای که برای رقبا کادوپیچ می‌شود؟

  • کد خبر : 42551
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
مهرداد محمدی و بحران خودساخته آبی‌ها؛ ستاره‌ای که برای رقبا کادوپیچ می‌شود؟
فسخ قرارداد مهرداد محمدی برای خالی‌شدن سقف بودجه در مسیر ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو، شرایطی عجیب و ویژه را برای ستاره شماره 7 استقلال به‌وجود آورده است.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فصل گذشته چند خرید مهم داشت که بدون‌شک یکی از مهم‌ترین آن‌ها، مهرداد محمدی بود؛ ستاره‌ای که شماره ۷ استقلال را به تن کرد و توانست ۸ بار برای آبی‌پوشان پایتخت گل بزند و عنوان برترین گلزن استقلال در فصل ۰۳-۱۴۰۲ را از آن خود کرد. محمدی که در پست‌های وینگر و مهاجم سایه به کار گرفته می‌شد، بعد از انجام آخرین بازی فصل مقابل پیکان، مصاحبه‌ای جنجالی را انجام داد که این مصاحبه زمینه‌ساز ۶ جلسه محرومیت او شد!

مدیران باشگاه استقلال درخواست فرجام‌خواهی دادند که درخواست‌شان رد شد و با توجه به مشکلات سقف بودجه، آن‌ها رویکردی متفاوت را در پیش گرفتند؛ به‌طوری‌که بعد از جدال هفته نخست مقابل شمس‌آذر قزوین، نام مهرداد محمدی از لیست استقلال خارج شد تا مقدمات ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو با توجه به پافشاری‌های جواد نکونام فراهم شود. جالب آنکه این تصمیم جنجالی در حالی گرفته شد که عملاً دوره پایان محرومیت مهرداد محمدی هم به تعویق افتاد.

مهرداد، حالاحالاها دور از مستطیل سبز!
آبی‌پوشان پایتخت در شرایطی به مصاف ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان رفتند که فسخ قرارداد انجام شده با مهرداد محمدی سبب شد تا عدم حضور در این ۲ مسابقه جزو دوره محرومیت محمدی محاسبه نشود. با این اوصاف، او تنها فقط یک جلسه از دوره محرومیت خود را پشت سر گذاشته و این مسئله بدان معناست که از روز ورود دوباره نام مهرداد محمدی به فهرست استقلال و یا هر تیم لیگ برتری دیگری، دوره محرومیت او فعال خواهد شد و آنچه واضح است اینکه ستاره شماره ۷ آبی‌ها حداقل تا پایان هفته هشتم نمی‌تواند در مستطیل سبز حضور پیدا کند.

کاسه صبری که لبریز شد
مهرداد محمدی با وجود فسخ قرارداد انجام شده، سعی داشت تا با حضور در تمرینات کار خود را پیش ببرد. با این وجود، عدم بازگشت نام او به فهرست آبی‌ها سبب دلخوری ستاره شماره ۷ استقلال شده و براساس آخرین خبرها، او روز گذشته در تمرین تیمش حضور پیدا نکرده و گفته می‌شود تا هنگام تعیین‌تکلیف وضعیت قراردادی او، مهرداد محمدی قصدی برای حضور در تمرینات استقلال ندارد تا شرایطی ویژه پیرامون وینگر-مهاجم باتجربه آبی‌پوشان پایتخت به‌وجود آید.

پای پیشنهاد تراکتور هم در میان است؟
محمدی در شرایطی با استقلال قرارداد ندارد که در طول ۲ هفته اخیر، نام او در حوالی تیم‌های مختلف به گوش رسیده است؛ از پرسپولیس تا تراکتور. با این وجود، سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل سرخ‌پوشان تبریزی تلویحاً خبر جذب مهرداد محمدی را تکذیب کرده و گفته می‌شود فعلاً پیشنهاد رسمی‌ای هم از سوی پرسپولیسی‌ها به مهاجم استقلال ارائه نشده است. با این وجود، تداوم بلاتکلیفی مهرداد محمدی می‌تواند او را در مسیر جدایی از استقلال و پیوستن به تیمی دیگر مصمم کند که در این‌صورت، شرایط ویژه‌ای برای آبی‌پوشان پایتخت به‌وجود خواهد آمد!

سلیمی و سهرابیان هم بلاتکلیف هستند
مدیران باشگاه استقلال نه‌تنها قرارداد مهرداد محمدی را فسخ کرده‌اند، بلکه آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی هم قراردادشان با استقلال فسخ شده است؛ آن‌هم در حالی‌که تنها ۱۱ روز تا پایان فعالیت پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی زمان باقی‌مانده و آخرین مهلت ویرایش فهرست آسیایی استقلال هم روز بیست‌ویکم شهریورماه است و تنها ۴ روز تا پایان این مهلت، استقلالی‌ها فرصت دارند. در چنین شرایطی، مدیران باشگاه استقلال برای تعیین‌تکلیف وضعیت محمدی، سلیمی و سهرابیان سیاست سکوت را در پیش گرفته‌اند و باید دید بعد از پایان حواشی مرتبط با تغییر و تحولات در کادرفنی، چه سرنوشتی در انتظار ۳ مهره کلیدی ترکیب استقلال خواهد بود!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=42551

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها