مهدی‌پور: هیات‌مدیره کجا هستند؟ مدیرعامل کجاست؟ | آوای استقلال
3

مهدی‌پور: هیات‌مدیره کجا هستند؟ مدیرعامل کجاست؟

  • کد خبر : 7497
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲:۵۱
مهدی‌پور: هیات‌مدیره کجا هستند؟ مدیرعامل کجاست؟
هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال امشب ستاره اول میدان بود و توانست با یک گل و یک پاس گل در پیروزی تیمش سهیم باشد.

به گزارش آوای استقلال، مهدی مهدی‌پور که تجربه گلزنی برای تیم استقلال را نداشت، امشب مقابل گل‌گهر سیرجان توانست نمایش فوق‌العاده‌ای داشته باشد و برای دومین‌بار در قامت گلساز حاضر شد و هم‌چنین اولین گل خود با پیراهن استقلال را به ثمر رساند؛ او درباره بازی امشب مقابل گل‌گهر در پایان مسابقه در میکسدزون ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: خداراشکر بازی را بردیم، بازی خیلی سختی بود و گل‌گهر تیم خوبی بود و از قبل بازی هم می‌دانستیم که بازی سختی را داریم ولی خداراشکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم که برای‌مان بسیار حساس هم بود.

مهدی‌پور درباره پرداخت پاداش از سوی فرهاد مجیدی برای پیروزی مقابل گل‌گهر گفت: بله، آقا فرهاد بازی قبلی ۱۰ میلیون تومان از جیب خودشان پاداش دادند و ۲۰ میلیون به بچه‌ها پاداش دادند؛ فقط ما می‌توانیم بگوییم که دمش گرم. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که محبت‌های آقا فرهاد و هواداران‌مان که در استادیوم نیستند را جبران کنیم. اما مقداری حساس است.

هافبک تیم استقلال در واکنش به صحبت‌های حسین کنعانی‌زادگان پاسخ داد: من به نظرم چیز خوبی نیست که آن‌ها راجع به تیم ما صحبت کنند و ما بخواهیم راجع تیم آن‌ها صحبت کنیم؛ به نظرم حسین (کنعانی‌زادگان) هم بیشتر تمرکزش را روی تیم خودش بگذارد، مشکلات‌مان مشخص است و همگی می‌دانیم چه مشکلاتی داریم.

او ادامه داد: بازی قبلی گفتیم که مشکلات مالی زیاد داریم ولی حداقل چیزی که ما الان نیاز داریم، این است که امکانات اولیه مثل رختکن و زمین تمرینی خوب و باشگاه بدنسازی خوب داشته باشیم. چیزهای اولیه که یک باشگاه باید داشته باشد را ما متاسفانه آن‌ها را هم نداریم. به نظرم در این جبهه که ایستادیم، تنها هم هستیم. وقتی سرمربی تیم خودش برای این‌که به تیم و بازیکنانش روحیه بدهد، از جیب شخصی پاداش می‌دهد یعنی چی؟

مهدی‌پور درباره نقش هیات‌مدیره گفت: بقیه بچه‌ها را نمی‌دانم اما به شخصه اصلا از آن‌ها خبری ندارم؛ اصلا هیات‌مدیره‌مان کجا هستند و چه کار می‌کنند و مدیرعامل‌مان کجاست؟ ما این عزیزان را که اصلا نمی‌بینیم و عزیزان کنار ما نیستند. چیزی که وجود دارد این‌که ما هر روز کادرفنی و همبازیان خودمان را می‌بینیم، به نظرم در این جبهه‌ای هم که ایستاده‌ایم بازیکنان و کادرفنی تنها هستند.

هافبک دفاعی استقلال درباره بازی خوبی که امشب مقابل گل‌گهر ارائه کرد، توضیح داد: قطعا هر بازی تلاش می‌کنم که انشالله بتوانم به تیمم در وهله اول کمک کنم، گلی هم که من زدم تلاش کل تیم است. از عقب زمین که سیدحسین حسینی حضور دارد تا بقیه بازیکنان‌مان. گلی هم که زدم روی یک کار تیمی فوق‌العاده و خفن بود که خیلی هم گل خوشگلی بود. به نظر من گل خوشگل و خفنی بود.

مهدی مهدی‌پور در بخش پایانی صحبت‌های خود در پاسخ به حمایت همه‌جانبه هواداران از بازیکنان و کادرفنی طی روزهای گذشته، گفت: به نظر من هوادار واقعیت را می‌بیند که تیم و کادرفنی همگی تلاش می‌کنند، با همه مشکلاتی که داریم بچه‌ها تلاش خودشان را می‌کنند و هوادار هم قطعا این مسائل را می‌بیند و درک می‌کند و به نظر من همیشه کنارمان هستند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7497

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.