مهدی‌پور: پرسپولیس بیش از ۱۰ امتیاز با اشتباهات داوری گرفته است | آوای استقلال
2

مهدی‌پور: پرسپولیس بیش از ۱۰ امتیاز با اشتباهات داوری گرفته است

  • کد خبر : 39388
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۳۰
مهدی‌پور: پرسپولیس بیش از ۱۰ امتیاز با اشتباهات داوری گرفته است
بازیکن استقلال گفت:تیم رقیب با اشتباهات داوری بیشتر از 10 امتیاز گرفته و یک سوت می‌تواند سرنوشت قهرمانی را عوض کند.

به گزارش آوای استقلال، مهدی مهدی‌پور پس از بازی استقلال مقابل گل گهر گفت: بچه‌های ما امسال سنگ تمام گذاشتند، بی‌نظیر بودند، یک سال فوق‌العاده را پشت سر گذاشتیم. بچه‌ها باید سرشان را بالا بگیرند. هواداران باید به تمام بازیکنان افتخار کنند. خیلی بیشتر از سطح توقع اول فصل، تیم ما نتیجه گرفته و یک برهه‌ای از زمان سطح توقعات بالا رفت.
وی در واکنش به اظهارات خبرنگاری که گفت این صحبت بوی ناامیدی می‌دهد، گفت: اصلا ناامید نیستیم. قبل از این بازی وظیفه ما این بود که ۶ امتیاز بگیریم و خداراشکر امروز بچه‌ها ۳ امتیاز را گرفتند، هفته بعد هم ۳ امتیاز کسب خواهند کرد. امیدوارم مزد زحماتی که بچه‌ها در این یک سال زحمت کشیدند را بگیرند.
وی ادامه داد: سال عجیب و غربیی پشت سر گذاشتیم. سالی که من کمتر دیدم چنین اتفاقاتی برای تیم بزرگی مثل استقلال بیفتد. قطعاً هوادار باید به این تیم افتخار بکند.
بازیکن استقلال در خصوص اینکه استقلالی‌ها علیه داوری صحبت کردند و آیا این حس را او نیز دارد، گفت: این حس به شما القا نشده بود؟ یک یک می‌توانم اتفاقاتی که برای تیم رقیب ما افتاد را می‌توانم بشمارم. تیم رقیب با اشتباهات داوری بیشتر از ۱۰ امتیاز گرفت. یک سوت می‌تواند سرنوشت قهرمانی را عوض کند مثل همین الان که با یک امتیاز دنبال هم دارند می‌دوند و یک سوت داور می‌تواند خیلی از اتفاقات را عوض کند.
وی ادامه داد: اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و گل گهر رخ داد. توپی که از روی خط رد شد و اشتباه داوری اتفاق افتاد. وقتی یک تیم از اشتباهات داوری سود می‌کند، تیمی مثل نساجی ضرر می‌کند.
مهدی پور در خصوص بازی با نساجی گفت: الان چند هفته است که دارد می‌برد. ما حداکثر امتیازات را تا آنجا که شده جمع کردیم. با این امتیازاتی که امسال استقلال گرفته، این تیم می‌توانست سال‌های پیش قهرمان شود. ان‌شاءالله هفته آینده ببریم.
بازیکن استقلال در خصوص محرم نویدکیا نیز گفت: مربی فوق‌العاده توانمند است و تیم مس رفسنجان فوق‌العاده خوب است. قطعاً امیدواریم ما پیکان را ببریم و اتفاقات خوبی در هفته آخر رخ بدهد.
مهدی پور در رابطه با وضعیت مالی نیز گفت: من چند هفته‌ای بود که سر تمرین نرفته بودم. چند روز پیش رفتم و خداراشکر شرایط خیلی بهتر شده است. در این چند هفته اتفاقاتی خیلی خوبی رخ داده است. شرایط مالی در این چند هفته خیلی خوب شده و امیدوارم همینجوری ادامه پیدا کند. اگر از اول فصل شرایط استقلال اینجوری می‌بود و آرامش در تیم ما حکمفرما می‌شد، خیلی شرایط می‌توانست بهتر از این باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39388

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها