منیعی: بازی با آمریکا یک جنگ تمام عیار است | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

منیعی: بازی با آمریکا یک جنگ تمام عیار است

  • کد خبر : 28178
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
منیعی: بازی با آمریکا یک جنگ تمام عیار است
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با آمریکا یک جنگ تمام عیار است و اگر موفق به شکست دادن رقیب خود شویم بزرگ‌ترین اتفاق فوتبالی ایران رقم خواهد خورد.

به گزارش آوای استقلال، میثم منیعی در گفتگو با خبر نگار آوای استقلال اظهار داشت: آن چیزی که باعث شد تیم ملی در بازی با ولز به برتری دست پیدا کند انسجام تیمی ایران بود، شاگردان کارلوس کی‌روش می‌خواستند برنده از زمین خارج شوند و این اتفاق رخ داد.
وی افزود: ولز تیم بدی نبود، آنها در بازی اول خود طوری بازی کردند که از نظر انگیزه بدنی تخلیه شدند، این باعث شد تا انرژ‌ی‌شان تحلیل رود.
بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: بازی اول مقابل انگلیس یک اتفاق در فوتبال بود،اتفاقی که دیگر تکرار نخواهد شد، چند اشتباه و عدم ناهماهنگی باعث شد تا تیم ملی زیاد گل بخورد و به طور حتم اگر این دو تیم ۱۰ بار دیگر رودروی یکدیگر بگیرند این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد.
منیعی تصریح کرد: خیلی خوشحالم هستم که روزبه چشمی در این بازی گل زد، او در این مدت فشار زیادی را روی شانه‌های خود  حس می‌کرد اما با گلی که زد از زیر اتمام این فشارها خلاص شد.
وی تاکید کرد: بازی با آمریکا یک جنگ تمام عیار است. ایران برای صعود به تساوی نیاز دارد و آمریکا اگر می‌خواهد راهی مرحله دوم شود باید برنده از زمین خارج شود، ایران باید هوشیار و منطقی بازی کند و اجازه کوچک‌ترین فضاسازی به حریف ندهد.
بازیکن اسبق تیم ملی در پایان گفت: آمریکا از ولز قوی‌تر است، ایران باید برای لحظه لحظه این مسابقه برنامه داشته باشد، اگر موفق به شکست دادن رقیب خود شویم بزرگ‌ترین اتفاق فوتبالی ایران رقم خواهد خورد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28178

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.