منوچهری: این استقلال قابل احترام است | آوای استقلال
4
بازیکنان فداکار هستند

منوچهری: این استقلال قابل احترام است

  • کد خبر : 29900
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
منوچهری: این استقلال قابل احترام است
امین منوچهری در آستانه بازی با نساجی مازندران آن در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: استقلال این توان را دارد که در مازندران به پیروزی ششم دست پیدا کند. تیمی که توانسته ۵ بازی اخیر خود را به برد شایستگی های فراوانی دارد.

به گزارش آوای استقلال، امین منوچهری در مورد وضعیت استقلال افزود: استقلال نسبت به گذشته پیشرفت محسوسی داشته است، آبی پوشان پس از از اولین بازی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر متحول شده و تیمی که در دیدارهای اخیر به میدان رفته است قابل احترام و دوست داشتنی است.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: نساجی مازندران حریفی راحت و از پیش بازنده مقابل استقلال نیست نباید به نتایج اخیر آنها در لیگ برتر توجهی داشته باشیم، آنها در خانه  به زمین می آیند تا برابر استقلال بهترین نمایش را به جا بگذارند اما شاگردان جنگجوی ساپینتو  هدفی جز پیروزی و سه امتیاز کامل مسابقه نخواهند داشت.
وی تصریح کرد: آن چیزی که من را نسبت به استقلال امیدوار می کند فداکاری و اتحاد بازیکنان این تیم است. مهمترین عامل در فوتبال همدلی است و بازیکنان استقلال با تمام وجود به زمین می‌روند به زمین می روند تا پیام آور شادی برای هواداران باشد.
منوچهری تاکید کرد: ساپینتو باز هم در این مسابقه غایب است اما به طور حتم  شاگردانش مو به مو وظایفی را که او بر دوششان گذاشته است را در زمین پیاده می کنند تا پیروزی به نامشان ثبت شود .
مهاجم سالهای نه چندان دور استقلال در پایان گفت: امیدوارم از این پس مسوولان با ساپینتو مهربان تر باشد. او هیچ وقت دنبال حاشیه نیست به تمام رفتارهایی را که از خود نشان می دهد به خاطر موفقیت تیم است اما متاسفانه برخی‌ها اورا اذیت می کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29900

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.