ملوان آخرین ایستگاه مرد پرتغالی | آوای استقلال
1
تعارف را کنار بگذارید و به ساپینتو بگویید

ملوان آخرین ایستگاه مرد پرتغالی

  • کد خبر : 29335
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
ملوان آخرین ایستگاه مرد پرتغالی
استقلال یک  تیم معمولی نیست که قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالانشین جدول هوادارانش را خوشحال کند.

به گزارش آوای استقلال، این تیم مدعی عنوان قهرمانی هم نیست که حالا به رتبه های بالاتر از خودش چشم داشته باشد. آبی‌پوشان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد عرصه شده اند و مدعی کسب جام با مدافع تکرار آن  شرایطی کاملا متفاوت دارد به همین خاطر قاطعانه معتقدیم استقلال تا اینجای کار اصلاً در حد نام خود نتیجه نگرفته و در مقایسه با فصل گذشته کاملاً ضعیف عمل کرده است.
این را قبول داریم که تحولات مدیریتی به تیم  شوک  وارد کرد اما چه آجورلو مدیرعامل بود و چه فتح الله زاده مرد شماره یک باشگاه باشد، مسائل فنی ارتباطی به آنها پیدا نمی کند.
با وجود اشتباهات داوری که در برخی موارد حق را کاملاً به سرمربی استقلال می دهیم، بازهم این واقعیت را نمی توانیم کتمان کنیم که پسران آبی با ریکاردو ساپینتو مشکلات فنی دارند.

اتمام حجت

وقتی فوتبال آماتور بود، گروهی از مدیران بر این باور بودند که بهتر است تا آخرین لحظه از سرمربی حمایت کرد و پس از آن وقتی مشخص شد که واقعاً نمی تواند تیم را از بحران نجات بدهد فکری به حال نیمکت تیم کرد اما در فوتبال حرفه ای چنین فرضیه مدتهاست که منسوخ شده و مدیران باشگاه اتفاقاً تیمشان وارد بحران می‌شود به سرمربی هشدار می‌دهند که تداوم این وضعیت موجب از دست رفتن این سمت خواهد شد بنابراین باید به ریکاردو ساپینتو هشدار داده شود که کسی از وضعیت فنی استقلال راضی نیست.

ایستگاه پایانی

استقلال به مصاف ملوان می‌رود و اگر این بازی را نبریم باید قبول کنیم که احتمال تکرار عنوان قهرمانی ما فوق العاده کم می شود. در چنین شرایطی به شکر نیاز دارد و چاره ای جز تغییر سرمربی باقی نمی ماند. رویارویی با ملوان ایستگاه پایانی مرد پرتغالی است و اگر در آن موفق نشود، باید از قطار استقلال پیاده شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29335

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.