معمای هافبک دفاعی آبی ها؛ریگی یا مهدی پور؟ | آوای استقلال
1

معمای هافبک دفاعی آبی ها؛ریگی یا مهدی پور؟

  • کد خبر : 1874
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
معمای هافبک دفاعی آبی ها؛ریگی یا مهدی پور؟
شماره 6 استقلال شب تلخی را مقابل الدحیل قطر تجربه کرد.

شماره ۶ استقلال شب تلخی را مقابل الدحیل قطر تجربه کرد.

مسعود ریگی که در دو بازی قبلی استقلال نمایش بسیار خوبی در ترکیب تیمش داشت و آمار هم این موضوع را به خوبی اثبات می‌کرد، دیشب و بعد از اشتباه مرگبارش روی گل دوم الدحیل، در ادامه بازی هم نتوانست نمایش همیشگی‌اش را تکرار کند تا فرهاد مجیدی او را در دقیقه ۵۰ از زمین بیرون بکشد و مهدی مهدی‌پور را جانشین او کند.

 

تا قبل از بازی دیشب مقابل الدحیل، آخرین باری که مسعود ریگی که پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده بود،(حداقل محمود فکری که چنین تصوری داشت) به دیدار مقابل سایپا برمی‌گشت. دیداری که استقلال ۰-۱ به حریفش باخت و سرمربی وقت تصمیم گرفت شماره تیمش را با نیمکت‌نشینی در بازیهای بعدی جریمه کند.

طبق آمار منتشر شده در سایت sofascore، شماره ۶ استقلال در بازی دیشب فقط ۳۴ پاس به همبازیانش داد که ۸۲ درصد این پاس‌ها به مقصد رسید.

آمار نشان می‌دهد که سرمربی استقلال تصمیم درستی درباره تعویض مرد مطمئن تیمش در میانه میدان گرفته چرا که مهدی مهدی‌پور در ۴۰ دقیقه‌ای که در میدان حضور داشت، نمایش قابل قبولی در میدان داشت و ۴۰ پاس از ۴۳ پاس او درست بود.

با توجه به نمایش خوب مهدی‌پور در بازی دیشب، باید دید فرهاد مجیدی چه تصمیمی برای بازی برگشت با الدحیل خواهد گرفت. آیا او به ریگی اطمینان خواهد کرد و به او فرصت جبران می‌دهد یا اینکه باید شاهد حضور مهدی‌پور در ترکیب اصلی باشیم.

 

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=1874

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.