معرفی قهرمان لیگ برتر پیش از پایان! | آوای استقلال
2
استقلال _ پیکان بدون تماشاگر!

معرفی قهرمان لیگ برتر پیش از پایان!

  • کد خبر : 39493
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
معرفی قهرمان لیگ برتر پیش از پایان!
انتخاب ورزشگاه دستگردی برای بازی استقلال پیکان آن‌هم بدون تماشاگر یعنی اینکه شورای تامین یا دیگرانی دیگر، قهرمان را مشخص کرده اند و برای جلوگیری از جنجالِ هواداران، حضور آنها در استادیوم را ممنوع کردند اما در مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی با حضور تماشاگرانش به مصاف تیم مس رفسنجان می رود و با خیالی آسوده از قهرمانی سرخ ها، نگرانی بابت واکنش تماشاگرانش نیست! آیا بدون تماشاگر بودن بازی استقلال تعبیر و تفسیری جز این دارد؟

به گزارش آوای استقلال، استقلالی ها بارها درخواست کردند برای اجرای عدالت بازی استقلال و پیکان نیز در آزادی برگزار شود اما بعد از کش و قوس های فراوان و امروز و فردا کردن بابت آنکه استادیوم محل برگزاری این دیدار را اعلام کنند، سرانجام نام دستگردی را که از مدتها قبل به عنوان استادیوم محل برگزاری دیدار دو تیم استقلال و پیکان برگزیده بودند، معرفی کردند و پس از اعتراض استقلالی ها به چرایی برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در استادیوم آزادی به یکباره مدعی شدند میل و اراده خود پیکانی ها بر بازی در آزادی برای دیدار با پرسپولیس بود.
سوالی که مطرح است و مسئولین پیکان باید از خود بپرسند این است که چرا باید میزبانی خودشان را به تیم سرخ های پایتخت اهدا می کردند؟ آیا مدیران ارشد پیکان خیانت شکوری بابت بازی خود خواسته در استادیوم آزادی به نفع پرسپولیس را می بخشند؟ آیا حالا که گفته می شود انتخاب آزادی برای برگزاری بازی پرسپولیس با پیکان به خواست مسئولین پیکان بوده، مدیران عالی رتبه پیکان نباید ماجرا را بررسی کنند تا بدانند چه پولی رد و بدل شده و چه اتفاقاتی به نفع چه افرادی رقم خورده که پیکان میزبانی اش را به نفع پرسپولیس واگذار کرده بود؟
این که خود پیکان خواسته باشد بحث جدایی است که البته یک سر آن تبانی است، این که مسئولین برگزار کننده با اعمال نفوذ میزبانی در آن بازی را به پرسپولیس اهدا کرده باشند هم دقیقا همان است؛ فساد و تبانی اما این تلخ تر است چرا که در صورت صحت گزینه اول فقط مسئول و یا مسئولین یک تیم در تبانی نقش داشته اند اما در صورت آنکه مورد دوم صحیح باشد یک سیستم فاسد در فوتبال کشور حاکم است و این خانه از پای بست ویران است و امیدی به اصلاح آن نیست.
با انتخاب دستگردی به عنوان استادیوم محل بازی استقلال و پیکان و با اعلام بدون تماشاگر بودن این بازی جز آنکه نمی خواهند و نمی گذارند تیمی به غیر از پرسپولیس قهرمان شود، هیچ تفسیر دیگری نمی توان برای آن داشت.
ای کاش بشود به همه هواداران خردسال استقلال، آنها که هنوز آنقدر کوچک هستند و با این دنیای کثیف و پر از دروغ و نیرنگ و فساد و تبانی و بی عدالتی بیگانه اند و سخت منتظر و امیدوار به اجرای عدالت هستند، آگاهی داد که منتظر اجرای عدالت نباشید، دلخوش نکنید به اتفاقات فوتبالی، قرار نیست قهرمان لیگ در زمین فوتبال مشخص شود.
تیم حمایتگر پرسپولیس در این سالهای اخیر، تصمیم گرفته امسال نیز این تیم را قهرمان کند و تمام!
هر کسی فرزند استقلالی کم سن و سالی در خانه و خانواده دارد لطفا به او بگوید قهرمان انتخاب شده، نگذارید روز بازی بغض و گریه فرزندانتان قلب تان را به آتش بکشد. اگر چه این آتش روزی با قدرت آنهایی که فوتبال را به لجن کشیده اند را در کام خود فرو می کشد…
به فرزندانتان بگوید عرب براقی را برای پرسپولیس انتخاب کردند تا بتواند جلوی اتفاقات فوتبالی را بگیرد.
عرب براقی پیش از این بارهای بار به طور علنی سرخ بودن خودش و حمایت مطلقش از پرسپولیس را نشان داده و اگر سر بدهد اجازه نخواهد داد تیمی از پرسپولیس امتیاز بگیرد.
بگویید چوب خدا روزی ناداوران و مقصران این قهرمانی های پوشالی را فلک می کند اما چه کسی می داند آن روز کِی فرا می رسد…
بگویید آنها که عرب براقی را انتخاب کردند تا دست توانمند سرخ ها برای بالا بردن جام قهرمانی باشد، تصمیم گرفته اند اجازه ندهند عدالت برقرار باشد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39493

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها