معادلات درباره ستاره استقلال تغییر کرد؛ ایفمارک تایید کند، یامگا آبی‌پوش می‌ماند! | آوای استقلال
2

معادلات درباره ستاره استقلال تغییر کرد؛ ایفمارک تایید کند، یامگا آبی‌پوش می‌ماند!

  • کد خبر : 41374
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
معادلات درباره ستاره استقلال تغییر کرد؛ ایفمارک تایید کند، یامگا آبی‌پوش می‌ماند!
آمادگی جسمانی بالای کوین یامگا موردتوجه کادرفنی استقلال قرار گرفته و ستاره فرانسوی در مسیر بازگشت به فهرست آبی‌ها است.

استقلالی‌ها در طول ۲ دهه اخیر در زمینه جذب بازیکن خارجی عملکرد پرنوسان داشته‌اند اما با این وجود بدون‌شک می‌توان از کوین یامگا به عنوان یکی از بهترین بازیکنان خارجی تاریخ باشگاه استقلال یاد کرد؛ ستاره‌ای که با اصرار فرهاد مجیدی، سرمربی وقت استقلال در لیگ بیست‌ویکم، از وایله‌کلوب دانمارک به جمع آبی‌پوشان پایتخت آمد و در طول ۳ فصل اخیر، عملکردی درخشان را از خود در جمع آبی‌ها به جای گذاشته و جزو برترین گلزنان استقلال بوده است.

یامگا در مسیر قهرمانی استقلال در لیگ بیست‌ویکم، ۲۹ بازی انجام داد و ۱۰ بار در نقش گلزن درخشید و ۳ گل هم برای تیمش ساخت. نکته ویژه درخشش ستاره فرانسوی در مسیر گلزنی از روی نقطه پنالتی بود که سبب شد تا بیش از پیش درخشش‌اش به چشم آید. در لیگ بیست‌ودوم، یامگا زیرنظر ریکاردو سا پینتو به عملکرد خوب خود ادامه داد و توانست در ۲۹ بازی (در تمامی رقابت‌ها) برای استقلال ۹ گل بزند و ۳ بار هم در نقش گل‌ساز در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت درخشید.

مصدومیت دلخراش علیه سومین فصل درخشش‌ ستاره فرانسوی
هواداران استقلال بعد از تمدید قرارداد یامگا، امید زیادی به درخشش این ستاره فرانسوی در سومین فصل حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت داشتند که کوین یامگا در ۱۵ مسابقه توانست ۴ گل بزند اما یک مصدومیت دلخراش معادلات را تغییر داد. ستاره آبی‌ها که ناجی تیمش در داربی پایتخت شد و با گلزنی از روی نقطه پنالتی اجازه نداد تیم تحت‌هدایت جواد نکونام ببازد، در تمرینات از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدید شد و همین مسئله زمینه‌ساز خروج نام یامگا از فهرست استقلال شد.

یامگایِ مصدوم در نقش ستاره پیش‌فصل استقلال!
کوین یامگا در طول ماه‌های اخیر بارها چشم خود را به تیغ جراحان سپرده و امید داشته که بتواند بار دیگر به مستطیل سبز بازگردد. جالب آنکه با آغاز تمرینات پیش‌فصل، خیلی زود یامگا خود را به تهران رساند و خود را به کادرفنی معرفی کرد تا فرصت حضور در پیش‌فصل را از دست ندهد. پیش از سفر آبی‌ها به ترکیه، یامگا اولین بازی خود در اردوی پیش‌فصل را هم برای آبی‌ها انجام داد و در اتفاقی جالب‌توجه حتی با وجود آنکه بینایی یک چشم او کامل نیست، موفق به گل‌سازی شد تا بیش از توجهات را به سوی خود جلب کند!

عینک مخصوص، یامگا را به مستطیل سبز بر می‌گرداند؟
ستاره ۲۷ ساله استقلال همراه آبی‌ها به ترکیه هم سفر کرده و در اردوی پیش‌فصل استقلال در ارزروم هم یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده است. همین مسئله باعث شده تا بحث بازگشت نام یامگا به فهرست استقلال مطرح شود و در حالی‌که زمزمه‌هایی درباره مخالفت کمیته پزشکی فیفا با بازگشت ستاره فرانسوی به میادین مطرح بود اما گفته می‌شود که قرار است بعد از بازگشت کاروان استقلال به تهران، یامگا به ایفمارک مراجعه کند تا در صورت دریافت تاییدیه از این مجموعه پزشکی، بتواند به مستطیل سبز بازگردد. براساس آخرین خبرها، کادرفنی استقلال موافقت بازگشت یامگا است و در صورتی‌که مجوز بازی او با عینک مخصوص صادر شود، ستاره فرانسوی یکی از ۶ بازیکن خارجی آبی‌ها در فصل جدید خواهد بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41374

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها