مظلومی: اینکه می‌خواهم مددی مدیرعامل شود دروغ است | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

مظلومی: اینکه می‌خواهم مددی مدیرعامل شود دروغ است

  • کد خبر : 30127
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
مظلومی: اینکه می‌خواهم مددی مدیرعامل شود دروغ است
عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال گفت: اینکه من می‌خواهم احمد مددی مدیر عوامل استقلال شود و برای آوردن او تلاش می‌کنم دروغ است.

به گزارش آوای استقلال، پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز (دوشنبه) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هنوز نشست هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار نشده است که درباره استعفای  علی فتح‌الله‌زاده از سمت مدیرعاملی تصمیم‌گیری شود.
وی افزود: فتح‌الله زاده برای استقلال زحمات زیادی کشید، او در این مدت که بر صندلی مدیرعاملی نشست تلاش های زیادی را از خود نشان داد و اقدامات موثری را از خود انجام داد. وی برای پرداخت پول استراماچونی خیلی زحمت کشید و با مسئولان مختلف رایزنی کرد اما متاسفانه این اقدامات مفید واقع نشد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ماجرای استراماچونی به مدیران گذشته برمی‌گردد. آنها در حالی که می توانستند پول استراماچونی را پرداخت کنند از انجام این کار خودداری کردند تا شرایط بحرانی و این اتفاقات تلخ شکل بگیرد.
وی تصریح کرد: این که شایعاتی مطرح می‌شود من به دنبال آوردن احمد مددی به استقلال هستم واقعیت ندارد. اینها شایعاتی که با واقعیت فرسنگها فاصله دارد در حالی که هنوز با استعفای فتح‌الله‌زاده موافقت نشده است، چطور و چگونه افرادی که قصد ضربه زدن به استقلال را دارند این شایعات را مطرح می‌کنند؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30127

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.