مظلومی: امیدوارم مجیدی و مددی با هم تعامل کنند/گل گهر را ببریم مدعی قهرمانی می‌شویم | آوای استقلال
2

مظلومی: امیدوارم مجیدی و مددی با هم تعامل کنند/گل گهر را ببریم مدعی قهرمانی می‌شویم

  • کد خبر : 7334
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
مظلومی: امیدوارم مجیدی و مددی با هم تعامل کنند/گل گهر را ببریم مدعی قهرمانی می‌شویم
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هیئت مدیره استقلال نیاز به تقویت دارد گفت: این تیم سالهاست روز خوش به خود ندیده و اعضای مجمع باید بهترین تصمیم را بگیرند.

به گزارش آوای استقلال،پرویز مظلومی در خصوص پیروزی دو بر صفر آبی پوشان برابر پدیده مشهد گفت: آبی پوشان در نیمه اول نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند اما با شروع نیمه دوم و تغییراتی که در استقلال صورت گرفت، تیم باز ی هجومی را از خود به نمایش گذاشت و در پایان هم توانست با یک برد خوب موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

سرمربی پیشین استقلال در خصوص شرایط این روزهای آبی پوشان و اختلافاتی که بین مدیرعامل و سرمربی بوجود آمده است گفت: متاسفانه مشکلات دست از سر استقلال بر نمی دارد البته از زمانی که ما یادمان می آید همیشه این مشکلات بوده، هست و خواهد بود اما امیدوارم تعاملی بین هیئت مدیره، مدیرعامل و سرمربی بوجود بیاید تا هر چه زودتر این مشکلات و این اختلافات برطرف شود.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی استقلال مسائل مالی است که سالها آبی پوشان با آن دست و پنجه نرم می کنند و هنوز هم این مشکل برطرف نشده است. باید بپذیریم که بازیکنان هم در این شرایط سخت اقتصادی به دنبال مطالباتشان هستند تا با آرامش در تمرین حضور پیدا کرده و تمام تمرکز خود را برای موفقیت استقلال بگذارند. بنابراین بهتر است تعامل خوبی بین همه تیم اتفاق بیافتد تا هر چه زودتر شاهد آرامش آبی پوشان در ادامه لیگ باشیم.

پرویز مظلومی تصریح کرد: به یک دربی دیگر نزدیک می شویم و اگر بخواهیم با همین روش پیش برویم و این اختلافات وجود داشته باشد شرایط برای استقلال سخت و سخت تر خواهد شد. امیدوارم در مجمع باشگاه که فردا برگزار می‌شود تصمیمات منطقی گرفته شود. هیئت مدیره استقلال نیاز به تقویت دارد. باید بهتر از گذشته عمل کند و افرادی به هیئت مدیره اضافه شوند که قابلیت و توانایی های بالایی داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که مجیدی به جای تمرکز بر روی مسائل فنی این روزها بیشتر به دنبال حل مشکلات بازیکنانش شده است، گفت: فرهاد باید تمرکزش بر روی تمرین و عملکرد بازیکنان باشد اما متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورده که او حالا باید بر روی هر کاری تمرکز کند و این هم به ضرر او و هم تیم خواهد بود. کارهای اداری به مسئولان باشگاه مربوط می‌شود. آنها باید آرامش را برای تیم برقرار کنند تا مجیدی به همراه همکارانش بتوانند تمرکزشان بر روی مسائل فنی بوده و تلاش برای موفقیت استقلال کنند.

مظلومی در خصوص اینکه مجیدی از جیب خودش به بازیکنان پاداش می دهد گفت: این کار فرهاد برای این است که تیم را از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آل قرار دهد اما باید بپذیریم که او نباید بر روی این مسائل تمرکز کند. این اتفاقات به مدیریت مربوط می‌شود اسپانسر باشگاه باید به تیم کمک کند. زمانی که ما در استقلال حضور داشتیم هر وقت به مشکل برمی خوردیم اسپانسر، آن را حل می کرد. در دوره ما بارها اتفاق افتاد که هتل به ما جا نمی داد اما با کمک اسپانسر و اعتباری که ما داشتیم این مشکل برطرف می شد. بنابراین به عنوان یک استقلالی قدیمی آرزو می کنم که هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.

سرمربی پیشین استقلال با ابراز نگرانی از ناراحتی هواداران برای استقلال گفت: طرفداران استقلال مدتهاست روزهای خوبی را در این تیم ندیده اند. اگر آنها جلوی مجلس و یا باشگاه می آیند دلیل آن این است که نگران تیمشان هستند و نمی خواهند تیمشان بیشتر از این آسیب ببیند. آنها با استقلال زندگی می کنند و مسئولان باید بدانند که اینها تنها دلخوشی شان همین تیم استقلال است.

وی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت: آبی ها یک بازی حساس برابر گل گهر خواهند داشت. امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی به خوبی یکدیگر را می شناسند. شرایط تیم ها را می دانند و هر دو به دنبال کسب پیروزی در این دیدار هستند. آبی ها اگر بتوانند این بازی را با پیروزی به پایان برسانند همچنان یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: اتفاقات فوتبالی همیشه بر جذابیت های لیگ ما افزوده است. بنابراین باید در هفته های اخیر منتظر چنین اتفاقاتی باشیم تا بالای جدول تغییرات زیادی داشته باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7334

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.