مشکل بزرگ مجیدی در استقلال؛ گل‌هایی که ظرف ۲۲ دقیقه پَرپر می‌شوند | آوای استقلال
2

مشکل بزرگ مجیدی در استقلال؛ گل‌هایی که ظرف ۲۲ دقیقه پَرپر می‌شوند

  • کد خبر : 2252
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
مشکل بزرگ مجیدی در استقلال؛ گل‌هایی که ظرف ۲۲ دقیقه پَرپر می‌شوند
استقلال با هدایت فرهاد مجیدی توانسته پیشرفت محسوسی داشته باشد اما همچنان یک مشکل پابرجاست. 

استقلال با هدایت فرهاد مجیدی توانسته پیشرفت محسوسی داشته باشد اما همچنان یک مشکل پابرجاست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، استقلال بامداد فردا (یکشنبه) از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد باید در جده به مصاف الدحیل قطر برود و چهارمین مسابقه خود را در دور گروهی به انجام برساند. آبی‌پوشان تهرانی برای بازگشت به صدر و جلوگیری از رسیدن الاهلی، باید در این مسابقه به برتری برسند یا حداقل امتیاز بگیرند.

نماینده فوتبال کشورمان بعد از رفتن محمود فکری و روی کار آمدن فرهاد مجیدی در هفت مسابقه به پنج برد، یک تساوی و یک باخت رسیده و عملکرد بسیار خوبی را از این تیم شاهد بوده‌ایم. مجیدی نسبت به دوره قبل حضورش چه در رفتار و چه در عمل، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و توانسته آبی‌پوشان را از بحران خارج و به ادامه فصل امیدوار کند. کسب ۶ امتیاز در لیگ قهرمانان از سه بازی و زدن ۱۱ گل گواه بر همین قضیه است.

با این وجود همچنان یک مشکل بزرگ همراه مجیدی و تیمش است که نسبت به گذشته مرتفع نشده است. مجیدی در دو دوره قبلی حضورش نیز بارها شاهد این مساله بود که تیمش بعد از زدن گل، دروازه‌اش باز می‌شد و نمی‌توانست از گل زده به خوبی مراقبت کند. این اتفاق در ۲ بازی از سه بازی این فصل در لیگ قهرمانان هم رخ داده است.

آبی‌ها در دیدار اول با نتیجه پنج بر ۲ از سد الاهلی عربستان گذشتند. در آن بازی ۲۲ دقیقه پس از گل دقیقه پنج فرشید اسماعیلی، عمر السوماه موفق شد تیمش را به گل برساند. این اتفاق یک بار دیگر هم رخ داد. استقلال ۹ دقیقه بعد از گل دقیقه ۶۹ مهدی قایدی، یک بار دیگر توسط سوماه مجازات شد. با این وجود عملکرد خیره‌کننده در جلوی زمین، این مشکل بزرگ را تا حد زیادی پوشش داد.

در دیدار مقابل الدحیل اما ماجرا جدی‌تر تکرار شد. گل دقیقه چهار ارسلان مطهری به وسیله میشل اولونگا در دقیقه ۱۰ جبران شد. گل دقیقه ۳۴ شیخ دیاباته هم به وسیله عبدالله عبدالسالم در دقیقه ۴۳ پاسخ داده شد. دقیقا ۹ دقیقه پس از گل فرشید اسماعیلی در دقیقه ۷۴ که نتیجه را سه بر سه مساوی کرد نیز میشل اولنگا بار دیگر برای الدحیل گلزنی و همین گل، پیروزی نماینده قطر را تضمین کرد.

حالا باید دید فرهاد و دستیارانش چگونه از پسِ این ضعف مهم برمی‌ایند. آنها به نوعی هنوز نتوانسته‌اند تمرکز خود را بعد از زدن گل به طور ۱۰۰ درصد حفظ کنند و این مساله می‌تواند خیلی سریع رفع و رجوع شود. نماینده شایسته فوتبال کشورمان برای صعود باید با تمرکز بالاتری به مصاف رقبای خود برود تا بتواند به موفقیت نهایی دست پیدا کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2252

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.