مشاوره ایتالیایی به فرهاد از روی سکو به نیمکت | آوای استقلال
4
تا پایان لیگ برتر و رقابت های جام حذفی،

مشاوره ایتالیایی به فرهاد از روی سکو به نیمکت

  • کد خبر : 5386
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۱
مشاوره ایتالیایی به فرهاد از روی سکو به نیمکت
مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی هنوز در تمرینات استقلال حاضر نشده است، ولی پیگیری‌ها و مذاکرات برای رفع این مشکل با سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ادامه دارد.

به گزارش آوای استقلال، فرهاد مجیدی در آخرین تمرین سنگین استقلال قبل از دربی در جمع خبرنگاران خبر از حضور یک مربی ایتالیایی به‌عنوان مشاور خود در تهران داد.

طبق اخباری که به «فرهیختگان» رسیده این مشاور راهی تهران شده و در جلساتی که به‌صورت حضوری با مجیدی برگزار می‌کند مشاوره‌های فنی و تاکتیکی خود را به او ارائه می‌دهد.

نکته دیگر اینکه احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در این زمینه گفته بود: «این مربی تنها در تمرینات استقلال حضور پیدا می‌کند و در مسابقات استقلال روی نیمکت ما نمی‌نشیند. به همین خاطر حتی برایش کارت سازمان لیگ هم نخواهیم گرفت.» البته این اظهارنظر از آنجا صورت گرفت که سازمان لیگ در مکاتبات خود به استقلالی‌ها اعلام کرده این باشگاه حتی به‌عنوان مشاور نیز نمی‌تواند از افراد خارجی بهره برده و باید تحت قوانین فوتبال ایران فقط افراد داخلی در باشگاه فوتبال مشغول به کار شوند، به همین دلیل نیز با وجود سفر این مربی ایتالیایی به تهران و از آنجایی که همچنان موانع قانونی برای حضور این فرد در تمرینات وجود دارد، مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی در تمرینات استقلال حاضر نشده است، ولی پیگیری‌ها و مذاکرات برای رفع این مشکل با سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ادامه دارد.

نکته دیگر اینکه شنیده می‌شود این مربی ایتالیایی با دستمزد حدود ۳۵ هزار دلار تا پایان فصل وظیفه مشاوره با سرمربی استقلال را برعهده گرفته و از آنجایی که این فرد از دوستان صمیمی مجیدی به‌شمار می‌رود طبق شنیده‌ها او تا دیدار‌های آسیایی در کنار استقلال حضور خواهد داشت، هرچند با برداشته شدن قانون منع جذب مربیان و بازیکنان خارجی برای فصل آینده درصورت توافق طرفین این مربی ایتالیایی می‌تواند از فصل آینده به‌عنوان دستیار مجیدی کارش را به‌صورت رسمی به‌عنوان مربی با استقلال آغاز کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5386

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.