مسئولین تراکتور، جنجال سازی ممنوع! | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

مسئولین تراکتور، جنجال سازی ممنوع!

  • کد خبر : 29189
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
مسئولین تراکتور، جنجال سازی ممنوع!
بازی استقلال و تراکتور نمونه بارز بی عدالتی در حق آبی های پایتخت بود.

به گزارش آوای استقلال، هندی که گرفته نشد، پنالتی که دستور به تکرارش داده شد( به رغم آنکه گلر تراکتور تخلف می کرد)و گرفتن دو دقیقه بیشتر از وقت های تلف شده!
در این شرایط مسئولین تراکتور باز مدعی هستند داور به نفع استقلال کار کرده است.
ای کاش با سند و مدرک بتوانند حرفشان را بزنند. صِرف این که بگویند داور علیه ما بوده، چون برای حریف پنالتی گرفته است که دلیل محکمه پسندی نیست.
آیا بازیکن تراکتور در صحنه منجر به پنالتی مرتکب خطا نشد؟
اگر دوست دارید پاسخ “نه” باشد که هیچ اما اگر می‌خواهید به زبان فوتبال و با توجه به قواعد و قوانین فوتبال سخن بگویید، نه بر اساس نظر کارشناسانی که قبولشان ندارند و نه بر اساس نظر افرادی که به تراکتور تعصب دارند و چشم بسته حق را به تیمشان می دهند، بلکه با کارشناسان با دانش و منصف، فیلم بازی را ببینند تا بفهمند که چقدر در حق استقلال اجحاف شده و اتفاقا چقدر داور با آنها مهربان بوده است!
مسئولین تراکتور اگر می خواهند ناراحتی هوادارانشان به خاطر حذف شدن در جام حذفی را کم کنند راهش این نیست که فرافکنی کنند، طرفداران را مقابل هم قرار دهند و هواداران تیم خودشان را هم نادان فرض کنند.
به جای عکس العمل غیر منطقی و شلوغ بازی، بهتر است به بازیکنانشان قوانین را متذکر شوند و سعی کنند با حضور مقتدرانه در لیگ، شکست در جام حذفی را جبران و از هوادارانشان دلجویی کنند.
هواداران فوتبال فهم تراکتور فهیم تر از آن هستند که فریبِ بازی های مدیریتی را بخورند و به جای انتقادِ درست از مجموعه ی خودشان، به حریف یورش ببرند.
مدتی است طرفداران همه تیم ها به اتحاد رسیده اند اگر مدیران قدرت طلب اجازه دهند این اتحاد باقی بماند و به خاطر آنکه انتقادی متوجه خودشان نشود،زمین و زمان را به هم ندوزند و فتنه گری نکنند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29189

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.