مسئولیت  تعلیق فوتبال  با چه کسی است؟ | آوای استقلال
2
در صورت بارگذاری مدارک جعلی؛

مسئولیت  تعلیق فوتبال  با چه کسی است؟

  • کد خبر : 30935
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۵۱
مسئولیت  تعلیق فوتبال  با چه کسی است؟
آقای مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، شما در مصاحبه هایتان بارها بر تعلیق کل فوتبال کشور در صورت بارگذاری مدارک خلاف  واقع  برای  کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرده اید شما  و همکارانتان  بدانید  وآگاه باشید که با حذف استقلال، بر مالکیت مشترک سرپوش گذاشته نمی شود!

به گزارش آوای استقلال، با این همه دلایل و شرایط برگزاری مجمع مشترک ونامه نگاری های رسمی وزارت ورزش  و سازمان خصوصی‌سازی می شود بگویید اگر تلاش های شما، برای سند سازی منجر به تعلیق فوتبال(فوتسال، فوتبال ساحلی و …)شود چه کسی مسئول این آبروریزی است؟
به بهانه قرارداد ویلموتس پول و حق این مردم سختی کشیده، مردمی که دغدغه نان و مسکن و … دارند غارت شد و کسی پاسخگو نبود، کسی مسئولیت این خیانت را نپذیرفت، کسی بابتش توبیخ و جریمه نشد و فدراسیون فوتبال به خاطر دروغگویی و جعل اسناد ۴۲۰ هزار دلار جریمه شد و به جای آنکه این مبلغ از جیب مسبب یا مسببین آن پرداخت کند، باز از خزانه دولت و از بیت المال، باز از جیب ملت و از سفره های مردم برداشت شد!
تا کی قرار است مردم تاوان اشتباهات مسئولین بی کفایت و منفعت طلب را بدهند؟
اهالی فوتبال و ورزشی ها حتی مردمی که به ورزش علاقه ای ندارند اما سفره هایشان روز به روز خالی تر می شود چون مسئولین جریمه بی کفایتی های خودشان را از جیب مردم پرداخت می کنند. اینبار نباید اجازه چنین اشتباهاتی را به آقایان فدراسیون نشین و وزارت ورزش بدهند مگر آنکه از اکنون مشخص شود چه کسی مسئول اتفاقات پس از بارگزاری اسناد جعلی و ساختگی خواهد بود؟
چه کسی باید از حساب شخصی خودش جریمه ای اف سی را پرداخت کند؟
آبروریزی تعلیق را که همه مردم به دوش می کشند اما جرایم نقدی دیگر نباید از سفره مردم برداشت شود، از اکنون مشخص کنید مسئولیت عواقب بعد از بارگزاری اسناد جعلی با کیست!
آقای مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال شما که تمام تلاشتان را برای حذف استقلال کردید (البته این تلاش شما باعث بقایتان در فدراسیون می شود) شما که در مصاحبه و اصرار داشتن بر حذف استقلال جهت کد دادن به ای اف سی کوتاهی نکردید، شما که با ادغام استیناف و تجدید نظر مخالفت کردید تا مخالفان استقلال قدرت بیشتری داشته باشند، شما؛ آقای تاج
مسئولیت بارگزاری اسناد جعلی را بر عهده می گیرید و تاوانش را پرداخت می کنید؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30935

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.