مرور ترکیب احتمالی استقلال؛ نکونام و تصمیمی بحث‌برانگیز در دوحه؟ | آوای استقلال
0

مرور ترکیب احتمالی استقلال؛ نکونام و تصمیمی بحث‌برانگیز در دوحه؟

  • کد خبر : 43117
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
مرور ترکیب احتمالی استقلال؛ نکونام و تصمیمی بحث‌برانگیز در دوحه؟
به نظر می‌رسد که ترکیب استقلال برابر السد احتمالاً با یک تغییر غیرمنتظره همراه خواهد بود.

به گزارش آوای استقلال، استقلال دو روی متفاوت از خود در مسابقات لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا در فصل جدید نشان داده است؛ به‌طوری‌که آبی‌پوشان در لیگ برتر از ۵ مسابقه، فقط ۵ امتیاز به‌دست آورده‌اند و تنها تیم لیگ بیست‌وچهارم هستند که هیچ کلین‌شیتی نداشته‌اند. در لیگ نخبگان، استقلالی‌ها اولین گام را با کسب پیروزی ۳گله برابر الغرافه برداشتند و توانستند مقابل این تیم کلین‌شیت کنند و حالا باید امشب برابر دیگر نماینده قطر یعنی السد به میدان بروند.

جواد نکونام در حالی امشب روی نیمکت استقلال می‌نشیند که بعد از شکست در داربی، او تا یک‌قدمی جدایی از آبی‌ها هم رفت اما برگشت و زمزمه‌هایی درباره احتمال ثبت آخرین حضور نکونام روی نیمکت استقلال در مسابقه امشب به گوش می‌رسد. بازخوانی وضعیت فهرست آبی‌پوشان نشان می‌دهد که نماینده ایران، محروم و یا مصدومی برای جدال با السد ندارد و دستِ جواد نکونام برای انتخاب ترکیب موردعلاقه‌اش کاملاً باز است؛ هر چند که به نظر می‌رسد تغییر غیرمنتظره‌ای در انتظار ترکیب استقلال است.

تبعید به نیمکت در انتظار کاپیتان استقلال؟
حسین حسینی، روزهای پرماجرایی را در فصل جدید پشت سر می‌گذارد و گفته می‌شود بعد از ثبت عملکرد پرنوسان و البته اختلافات به‌وجود آمده با کادرفنی، حسینی احتمالاً امشب نیمکت‌نشین خواهد بود و محمدرضا خالدآبادی در خط دروازه استقلال قرار می‌گیرد. نکونام به دنبال پیاده‌سازی دوباره آرایش ۳دفاعه است و در این مسیر، زمزمه‌هایی درباره نیمکت‌نشینی احتمالی میلاد زکی‌پور به گوش می‌رسد. در این‌صورت، روزبه چشمی احتمالاً هم کاپیتان اول تیمش در مسابقه امشب است و هم رهبری خط دفاعی استقلال را برعهده خواهد داشت و رافائل سیلوا در کنار سامان فلاح هم احتمالاً دیگر مدافعان آبی‌پوش در جدال با السد هستند.

یار محبوب نکونام روی نیمکت؟
آرش رضاوند عملکرد خوبی برابر پرسپولیس نداشت و همین مسئله باعث شده تا احتمال نیمکت‌نشینی او و اعتماد به زبیر نیک‌نفس تقویت شود. براساس آخرین خبرها، احتمالاً نیک‌نفس زوج دیدیه اندونگ در میانه زمین خواهد بود. رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی، با وجود آنکه حواشی زیادی در روزهای گذشته پیرامون رضاییان به‌وجود آمده و حتی شایعه ایجاد اختلاف میان او و کادرفنی هم مطرح است، فول‌بک‌های احتمالی استقلال برابر السد خواهند بود و جلوتر از این ۲ ستاره هم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مهرداد محمدی و جلال‌الدین ماشاریپوف، وینگرهای استقلال کار خود را دنبال می‌کنند و محمدحسین اسلامی نیمکت‌نشین خواهد شد.

بلانکو به دنبال اولین گل آسیایی
مهرداد محمدی و جلال‌الدین ماشاریپوف در حالی وینگرهای احتمالی استقلال در مسابقه امشب هستند که گفته می‌شود جواد نکونام برای چینش مهاجم هدف تیمش، اعتماد به گوستاوو بلانکو است؛ هر چند که آرمان رمضانی هم در دسترس کادرفنی آبی‌پوشان است اما احتمالاً بلانکو در ترکیب اولیه آبی‌ها قرار می‌گیرد و بازیکنانی نظیر آرمان رمضانی، علیرضا کوشکی، محمدحسین اسلامی و گائل کاکوتا هم احتمالاً اسلحه‌های پنهان نکونام در جدال حساس امشب خواهند بود.

ترکیب احتمالی استقلال ایران مقابل السد قطر
محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، دیدیه اندونگ، مهرداد محمدی، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43117

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها