مراغه‌چیان: حسینی یک تنه استقلال را نجات داد/ فاصله خط دفاع تا هافبک خیلی زیاد بود | آوای استقلال
3

مراغه‌چیان: حسینی یک تنه استقلال را نجات داد/ فاصله خط دفاع تا هافبک خیلی زیاد بود

  • کد خبر : 22072
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
مراغه‌چیان: حسینی یک تنه استقلال را نجات داد/ فاصله خط دفاع تا هافبک خیلی زیاد بود
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر سیوهای حسینی نبود مشخص نبود چه نتیجه‌ای رقم‌ می‌خورد.

به گزارش آوای استقلال، سعید مراغه چیان درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی زیبا و دلچسبی بود، اما پیکان در هر دو نیمه موقعیت‌های بهتری نسبت به استقلال برای رسیدن به گل داشت.

وی ادامه داد: ۱۰ نفره شدن استقلال کار را برای این تیم سخت کرد و اگر سیوهای حسینی نبود مشخص نبود چه نتیجه‌ای رقم‌ می‌خورد. او واقعاً یک تنه ناجی استقلال لقب گرفت. بازیکنان استقلال روز خوبی سپری نکردند.

*هر دو تیم عجله زیادی برای رسیدن به گل داشتند

مراغه چیان افزود: روی هم رفته بازی قشنگی بود و پیکان انگیزه زیادی برای رسیدن به ۳ امتیاز داشت تا خودش را به جمع تیم‌های بالای جدول نزدیک کند. هر دو تیم عجله زیادی برای رسیدن به گل داشتند که در این امر ناکام بودند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه فقر گلزنی در لیگ بسیار زیاد است و باید شرایط گلزنی در لیگ خیلی بهتر شود و اینطور نباشد یک هفته تعداد گل‌ها زیاد و هفته بعدی تعداد گل‌ها حتی به انگشتان دو دست هم نرسد.

*استقلال دیگر نباید امتیاز از دست بدهد

مراغه چیان تصریح کرد: اکنون شش هفته و ۱۸ امتیاز از لیگ باقیمانده و استقلال دیگر نباید امتیاز از دست بدهد. متاسفانه در این دیدار پاس‌های ارسالی بازیکنان استقلال صحیح نبود و دلیل این امر مشخص نبود. از طرفی فاصله خط دفاع تا هافبک خیلی زیاد بود و همین امر موجب شد تا بازیکنان پیکان‌ خیلی راحت صاحب موقعیت شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم در این‌چند بازی باقیمانده استقلال بهتر از این کار کند تا بتواند هم در لیگ و هم جام حذفی پس از چند سال ناکامی دو جام را به هواداران هدیه دهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22072

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.