مدیر موفق وعده نمی‌دهد، عمل می کند | آوای استقلال
5
اختصاصی آوای استقلال

مدیر موفق وعده نمی‌دهد، عمل می کند

  • کد خبر : 29385
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
مدیر موفق وعده نمی‌دهد، عمل می کند
آقای فتح الله زاده کاش کتاب های درسی تان برای گرفتن مدرک مدیریت را لااقل یک بار رو خوانی می کردید تا با اصول اولیه مدیریت آشنا می شدید.

به گزارش آوای استقلال، یک مدیر توانمند باید زیرک و سیاستمدار باشد نه جوگیر و احساساتی…
یک مدیر موفق وعده های بزرگ نمی دهد تا هر کاری جز تحقق آن وعده های افسانه ای، کوچک و خفیف به نظر بیایند، بلکه در عمل کارهای بزرگ انجام می دهد تا هر اقدام مثبتش تحسین برانگیز باشد.
یک مدیر موفق وقتش را صرف حضور در برنامه های مختلف تلویزیونی و رسانه ای نمی کند تا در خصوص انچه انجام نداده، بهانه و دلیلی بیاورد بلکه تمام وقتش را صرف انجام امور باشگاه می کند تا همه رسانه ها از کارآمدی او و اقدامات مؤثرش بگویند بدونِ آنکه نیاز باشد او از این شبکه به آن شبکه آلودگی هوای شهر را ببلعد!
یک مدیر موفق می داند به جای آنکه وقتش را صرف تخریب و مقصر جلوه دادن مدیران پیشین باشگاه کند، آقا منشانه و مدبرانه به انجام وظایف مدیریتی خودش می پردازد تا با عملکردش، خوب و بد ها مشخص و قضاوت شوند!
آقای فتح الله زاده شبی که شما سرکِیف، از وجود بندی در قرارداد آلوز سریع دست به کار شدید تا ترتیب یک مصاحبه داده شود و شما بتوانید برای همتای خود در تراکتور کری بخوانید، اگر یک ترم حضوری دروس دانشگاه را پاس
می کردید متوجه می شدید نباید با دست خودتان مدیرعامل تیم مقابل را بر کرسی خوشبختی بنشانید و او را متوجه بند قرار داد بازیکنی کنید که شما شدیدا به دنبال جذبش بودید اما شما ذوق زده راهنمای نصیرزاده شدید، زنگ هشدار را زدید و او فردای آن مصاحبه ی شما به باشگاه رفت، بند قراردادی که به موجب آن می توانستید آلوز را جذب کنید را با کمک تیم حقوقی باشگاه رفع و رجوع کرد و با رضایت آلوز قرارداد تمدید شد، کاملا قانونی و هوشمندانه!
آقای فتح الله زاده در ساعت ها و روزهایی که شما مشغول تخریب مدیران پیشین باشگاه، تمسخر و هشدار مدیران باشگاه های دیگر بودید فرصت را به دیگران دادید تا بدون هیچ تلاشی از خودشان در برابر شما دفاع کنند.
عملکرد شما در همین فصل نقل و انتقالاتِ میان فصل، موجب شد مدیر پیشین لااقل از حیث توانمندی در جذب مهره های مورد نیاز مورد تحسین هواداران قرار گیرد و شما متهم به ناتوانی در این عرصه شوید، شما ناخواسته مدیری که قصد تخریبش را داشتید تطهیر کردید و خودتان را در تیررس انتقادات قرار دادید.
در تراکتور هم، نصیرزاده خطر(ی که هشدارش را به او داده بودید)را با یک شوت دقیق به سمت شما شلیک کرد آلوز را حفظ کرد و شما ماندید و حوض بدون ماهی! (بمب که بماند!) و آن اتفاق بدی که برای آنها پیش بینی کرده بودید،برای ما رخ داد!
همتای شما در پرسپولیس نیز مهاجم حرفه ای مد نظرش را گرفت تا یارگیری شما هر چه باشد حتی در حد ترقه بازی هم سر و صدا نکند!
آقای فتح الله زاده در فصل نقل و انتقالات ما به مدیریت شما باختیم و شما به پرحرفی به جای پر کاری خودتان!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29385

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.