مدیری که فقط بازدید می‌کند! | آوای استقلال
1

مدیری که فقط بازدید می‌کند!

  • کد خبر : 11034
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
مدیری که فقط بازدید می‌کند!
امروز کانال خبری باشگاه استقلال اعلام کرد که احمد مددی، مدیرعامل استقلال از باشگاه الوصل امارات بازدید کرده است.

به گزارش آوای استقلال، فرهاد مجیدی در روزهایی که در دبی به سر می‌برد، با مسئولان الوصل مکاتبه کرد تا استقلال برای برگزاری دیدار با الاهلال عربستان از امکانات الوصل استفاده کند.

مجیدی در شرایطی این کار را انجام داد که در ایران یکسری ها به سرمربی استقلال انتقاد کردند که چرا در شرایط حساس به سفر رفته است، اما مشخص شد که او طبق برنامه ریزی دقیق به فکر آینده بود. در این میان، مجیدی گزارش مکاتبات خود با باشگاه الوصل را به هیئت مدیره ارائه کرد، اینکه استقلال با توجه به اینکه باید در امارات از الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کند، باید اردویی را دبی داشته باشد.

هیئت مدیره استقلال از احمد مددی، مدیرعامل باشگاه خواست که به دبی برود. مددی هم که معمولا بیشتر مواقع برای بازدیدها حضور دارد از امکانات باشگاه الوصل بازدید کرد تا به نوعی خودش به عنوان نفر اول تایید نهایی را بدهد، در صورتی که تا قبل از آن به خودشان زحمت نداده بودند گزارشی از اقدامات سرمربی تیم شان در کانال باشگاه منتشر کرده و حتی از او تشکر کنند، چه بسا پیش خودشان فکر کرده اند اصلا استقلال چه نیازی به اردوی بلند مدت در امارات دارد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=11034

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.