مدیری که استقلال را سعادتمند نکرد | آوای استقلال
4
آقای سعادتمند به جای ادعا، پول بیاور و صندلی را بگیر

مدیری که استقلال را سعادتمند نکرد

  • کد خبر : 30083
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
مدیری که استقلال را سعادتمند نکرد
طی ماههای گذشته و به موازات پررنگ تر شدن مشکلات مالی استقلال، احمد سعادتمند مدیر عامل اسبق این باشگاه که هنوز نتوانسته برکناری خود توسط هیئت مدیره وقت را هضم کند، مرتب در حال سیگنال فرستادن و ارسال پالس‌های اشتباه برای گمراه کردن هواداران است.

به گزارش آوای استقلال، مردی که در دوران دلار ارزان تر و مشکلات کمتر اقتصادی نتوانست استقلال را مدیریت کند و بحران های بسیار بزرگی برای این تیم ساخت تا هیئت مدیره باشگاه در در اواخر قرن گذشته تصمیمی کاملاً درست اتخاذ کرده و به مدیریت او پایان ببخشند، حالا مرتب در فضای مجازی این ادعا را مطرح می‌کند که اگر او را به میدان فرا بخوانند، توانایی سعادتمند کردن استقلال را دارد حال آنکه وقتی خودش در میدان بود نه تنها استقلال را سعادتمند نکرد بلکه دوران بحرانی و سیه روزی هم کم ندیدیم.
هواداران استقلال یادشان نرفته که قبل از مدیرعامل شدنش، سعادتمند گفت با ۱۵ میلیارد تومان پول می آید اما زمانیکه بر صندلی مدیرعاملی نشست نه تنها از پول خبری نبود بلکه پای افرادی را به باشگاه به بهانه اسپانسر باز کرد که از دادن پول مهریه هم عاجز بود و کارش به زندان کشید! آقای سعادتمند هوادار استقلال بازیهای شما به همراهی داداشیان و ایمان ابرا را فراموش نکرده است.
هنوز فراموش نکرده ایم فرهاد مجیدی چرا در آستانه فینال جام حذفی عصبانی شد و البته از یاد نبرده ایم ادعاهای پرداخت مطالبات بازیکنان وقت خارجی استقلال را که با تکذیب آنها مواجه شد!! بهتر است مدیری که در دوران مدیرعاملی خود نتوانست استقلال را سعادتمند کند حالا ادعای اینکه همای سعادت را روی شانه های استقلال می‌نشاند، نداشته باشد چون علی فتح الله زاده بارها گفته است اگر چنین ادعایی را دارد و واقعاً می تواند پول فراهم کند، قاطعانه پا پیش بگذارد و صندلی مدیریت استقلال را بگیرد.
البته که فاصله حرف تا عمل برای سعادتمند کردن هر مجموعه ای بسیار زیاد است.
جناب سعادتمند! آزموده را آزمودن خطاست و به نظر می‌رسد شما امتحان خود را در مدیریت استقلال نزد هواداران رد شده اید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30083

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.