مختاری‌فر: هوادار از ساپینتو جام می‌خواهد | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

مختاری‌فر: هوادار از ساپینتو جام می‌خواهد

  • کد خبر : 29143
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
مختاری‌فر: هوادار از ساپینتو جام می‌خواهد
پیشکسوت استقلال در مورد خواسته هواداران این تیم صحبت کرد.

به گزارش آوای استقلال، «جعفر مختاری‌فر» در گفت‌وگو با آوای استقلال ظهار داشت: اگر بخواهم از بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر حرف بزنم باید بگویم آبی‌پوشان بدترین نمایش خود را در تمام سال‌های  در تبریز به نمایش گذاشتند و در پایان مغلوب شدند.
وی افزود: در فوتبال یک قانونی وجود دارد و آن این است اگر خوب بازی نکنید محاکمه می‌شوید و این اتفاق برای تیم ساپینتو در تبریز رخ داد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در فصل گذشته استقلال در تمام طول فصل شکست نداشت اما در این فصل و در حالی که تنها نیم فصل اول پشت سر گذاشته شده است دو باخت در کارنامه آبی‌پوشان به ثبت رسیده است.
مختاری‌فر تصریح کرد: هواداران استقلال دنبال پیروزی استقلال هستند و چیزی جز این برای آنها راضی کننده نیست، آنها نمی‌خواهند تیم محبوشان شکست بخورد و از قهرمانی دور شود.
وی تاکید کرد: در جام حذفی فرصت اشتباه وجود ندارد، استقلال اگر می‌خواهد فردا در جام حذفی به برتری برسد باید برای تمام ۹۰ دقیقه بازی برنامه داشته باشد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من برای ساپینتو احترام زیادی قائل هستم ولی او باید بداند در استقلال سطح توقعات از وی بالاست و هواداران از وی فقط موفقیت و جام می‌خواهند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29143

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.