مخالفت صریح با میزبانی قزوین از فینال جام حذفی؛ تصمیم سازمان لیگ تغییر می‌کند؟ | آوای استقلال
1

مخالفت صریح با میزبانی قزوین از فینال جام حذفی؛ تصمیم سازمان لیگ تغییر می‌کند؟

  • کد خبر : 40076
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
مخالفت صریح با میزبانی قزوین از فینال جام حذفی؛ تصمیم سازمان لیگ تغییر می‌کند؟
با توجه به مخالفت دو تیم فینالیست جام حذفی با محل برگزاری انتخاب شده برای برگزاری این دیدار، به نظر می‌رسد که تصمیم مسئولان سازمان لیگ تغییر می‌کند.

به گزارش آوای استقلال، مسابقات مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران شب گذشته در حالی پیگیری شد که در اصفهان، سپاهان با نتیجه ۲ بر یک از سد گل‌گهر سیرجان گذشت و در اراک هم، مس رفسنجان بعد از تساوی ۱-۱ در وقت قانونی مقابل آلومینیوم اراک، در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد تا تیم‌های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان به عنوان دو تیم فینالیست جام حذفی در فصل ۰۳-۱۴۰۲ انتخاب شوند و بلافاصله بعد از پایان مسابقات مرحله نیمه‌نهایی، مسئولان سازمان لیگ محل برگزاری مسابقه فینال را اعلام کردند.

از وعده برگزاری فینال در کرمان تا انتخاب ورزشگاهی در قزوین!
ورزشگاه در شرف تاسیس کرمان قرار بود به عنوان محل برگزاری مسابقه فینال انتخاب شود اما عدم فراهم‌بودن زیرساخت‌ها در این ورزشگاه باعث شد تا تصمیم مسئولان سازمان لیگ تغییر کند. جالب آنکه زمزمه‌هایی درباره برگزاری مسابقه فینال در یکی از ورزشگاه‌های استان کرمان مطرح بود که با توجه به صعود مس رفسنجان به فینال جام حذفی، این موضوع هم منتفی شد و سرانجام، ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به عنوان محل برگزاری مسابقه فینال جام حذفی انتخاب شد.

محرم خیلی زود در قامت مخالف برخاست!
محرم نویدکیا، سرمربی مس رفسنجان بعد از پایان مسابقه تیمش برابر آلومینیوم اراک، نسبت به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از فینال جام حذفی، موضع گرفت و گفت: «الان اعلام کردند که بازی فینال در قزوین برگزار می‌شود. من از فدراسیون خواهش می‌کنم که این همه استادیوم باکیفیت داریم و بازیکنانی که یک فصل مداوم تا اینجا آمدند، در یک زمین خوب بازی کنیم. برای ما استادیوم مهم نیست که کجا بازی کنیم، اما زمین استادیوم قزوین آن کیفیتی که باید داشته باشد را ندارد. خواهش می‌کنم فینال در یک استادیوم مناسب‌تر باشد. هرجا می‌خواهد باشد، مشکلی نیست اما زمینی باشد که چمن خوب و نرمی داشته باشد تا بازیکنان آسیب نبینند».

سپاهانی‌ها هم به صراحت مخالفت کردند
مسئولان باشگاه سپاهان هم امروز در صفحه رسمی این باشگاه در شبکه اجتماعی ایکس، رسماً مخالفت خود با برگزاری مسابقه فینال در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین را اعلام کردند که در بیانیه باشگاه اصفهانی آمده است: «با وجود ورزشگاه های خوب و با زیرساخت‌های مناسب در کشور، از مسئولان محترم فدراسیون فوتبال انتظار داریم علاوه بر تغییر ورزشگاه فینال جام حذفی، نسبت به تامین (VAR) برای این مسابقه اقدامات لازم را صورت دهند. پیگیری های لازم در این خصوص از سوی باشگاه ⁧ سپاهان⁩ در اسرع وقت انجام خواهد شد».

فینال جام حذفی به اراک یا مشهد منتقل می‌شود؟
مدیران سازمان لیگ در حالی مخالفت صریح دو تیم فینالیست را با برگزاری مسابقه فینال جام حذفی به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین در مقابل خود می‌بینند که این مسابقه قرار است ۴ روز دیگر (سی‌ویکم خردادماه) انجام شود. با توجه به ضرب‌الاجل زمانی موجود، حالا همگان چشم‌انتظار تصمیم نهایی مسئولان سازمان لیگ هستند و در این زمینه گفته می‌شود با توجه به زیرکشت بودن ورزشگاه آزادی تهران، دو ورزشگاه امام خمینی اراک و امام رضا (ع) مشهد، گزینه‌های میزبانی از فینال جام حذفی هستند که احتمال تغییر محل میزبانی از فینال جام حذفی دور از ذهن نیست و گفته می‌شود که احتمال برگزاری این مسابقه در اراک بیش از مشهد است. با این وجود باید دید طی ساعات آتی، چه واکنشی از سوی مسئولان سازمان لیگ نسبت به اعتراضات مطرح شده، نشان داده خواهد شد و سرانجام فینال جام حذفی میان تیم‌های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان در کدام ورزشگاه به انجام می‌رسد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40076

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.