محبی و مسیری که به جام جهانی می رسد | آوای استقلال
2
حالا وقت حمایت است

محبی و مسیری که به جام جهانی می رسد

  • کد خبر : 27628
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
محبی و مسیری که به جام جهانی می رسد
حضور در جام جهانی نهایت آرزوی اغلب فوتبالیست های ما تلقی می شود.

به گزارش آوای استقلال، افتخاری فوق العاده ارزشمند که حتی برای برخی از بهترین بازیکنان ایرانی نیز به دلایل مختلف دست نیافتنی شد بنابراین باید قدر چنین موقعیتی را دانست. در این شرایط ناگفته پیداست فوتبالیستی که در آستانه رقابت‌های جام جهانی از اردوی تیم ملی خط بخورد، شرایط روحی بسیار نامناسبی پیدا می‌کند و این مسئله برایش تا مدت ها غیرقابل هضم خواهد بود اما خوشبختانه چنین اتفاقی در مورد محمد محبی رخ نداد و او همچنان با روحیه به کارش ادامه می‌دهد. محبی کار خود را طبق برنامه جلو برده و از اینجا به بعد نوبت ماست تا کنارش باشیم.

کار هنوز تمام نشده

کارلوس کی روش اگرچه بخش زیادی از ملی‌پوشان خود را شناسایی کرده است و فرصت زیادی هم تا آغاز جام جهانی قطر باقی نمانده ولی این به منزله تمام شدن کار و بسته شدن درب های اردو تلقی نمی شود. اتفاقاً کار هنوز تمام نشده و حضور دستیاران سرمربی تیم ملی در تمرینات تیم های باشگاهی نشان دهنده آن است که این افراد همچنان می خواهند به بازیکنان شاغل در لیگ برتر خودمان انگیزه بدهند و آنها را نگاه کنند بنابراین محمد هم باید با امیدواری فراوان اشتیاقی مثال‌زدنی جلو برود و مثل بازی با گل گهر در دیدارهای بعدی نیز خودش را به رخ بکشد.

حمایت استقلالی ها

در این برهه حساس مسئولیت بسیار مهمی روی دوش هواداران و پیشکسوتان استقلال قرار دارد. آنها می بینند محمد محبی چقدر موثر بازی می کند و باید این دیدن را به رفتاری بدل کنند تا کادر فنی تیم ملی هم محبی را بیش از پیش ببیند . حمایت بازیکنان قدیمی و طرفداران استقلال از محمد محبی بدون شک شرایط بهتری برای ایجاد خواهد کرد و می تواند او را در مسیری که انتهایش به جام جهانی ختم خواهد شد بیش از پیش یاری کند

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27628

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.