مجیدی مراقب باشید؛ پدیده انتحاری بازی می‌کند | آوای استقلال
1
ورمزیار در گفت و گو با آوای استقلال:

مجیدی مراقب باشید؛ پدیده انتحاری بازی می‌کند

  • کد خبر : 18336
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
مجیدی مراقب باشید؛ پدیده انتحاری بازی می‌کند
پدیده برای رهایی از بحران در شهر خودش انگیزه زیادی برای پیروزی دارد و به این منظور فکر می کنم استقلال کار سختی دارد.

به گزارش آوای استقلال، صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگار آوای استقلال درباره صعود سخت استقلال به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی اظهار داشت: متاسفانه جام حذفی را دست کم گرفتیم در صورتی که به نظر می رسد جام حذفی جامی هست که اولا اسم که آن که جام شگفتی هاست روی آن است و شما می دانید در این جام خیلی اتفاقات می تواند بیفتد که قابل پیش بینی نیست بنابراین این جام را نباید هیچ زمانی دست کم گرفت، ضمن اینکه در جام حذفی شما می توانید با انجام تعداد بازی محدود به جام و سهمیه آسیا برسید. بنابراین باید این جام را حتی مهم تر از لیگ، برای رسیدن به جام و سهمیه آسیا در فصل بعدی بدانیم.

وی ادامه داد: با همه این تفاسیر احساس می کنم این دیدار را دست کم گرفتیم و از نفراتی استفاده شد که کمتر بازی کرده بودند و هماهنگی کمتری داشتند اما در نهایت خداراشکر این بازی را بردیم تا روند پیروزی های تیم بعد از ۲ پیروزی پیاپی که خود این روند نیز پس از ۵ پیروزی حاضل شده بود را حفظ کنیم و از نظر روحی و روانی شرایط را آماده نگه داریم.

ورمزیار درباره بازی با پدیده از سری رقابت های لیگ تاکید کرد: یک بازی سخت مقابل پدیده در مشهد داریم هرچند به نظر من استقلال می تواند برنده این بازی باشد اگر بتواند خودش را به خوبی ساماندهی کرده و ریکاوری خوبی داشته باشد و از هر نظر آماده به این مسابقه برسد. اگر چیدمان کادرفنی خوب باشد استقلال می تواند ۳ امتیاز این دیدار را هم بگیرد و همچنان خودش را در صدر نگه دارد.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه آیا استقلال می تواند در این دیدار خودش را از پیش برنده بداند یا خیر گفت: سخت ترین بازی ها بازی هایی هستند که با تیم های قعر جدول داریم، یعنی تیم هایی که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند مقابل این تیم ها بازی کردن خیلی سخت است ضمن اینکه پدیده برای رهایی از بحران در شهر خودش انگیزه زیادی برای پیروزی دارد و به این منظور فکر می کنم استقلال کار سختی دارد.

ورمزیار درباره علت حضور سرپرست باشگاه پرسپولیس در فدراسیون فوتبال درخصوص اعتراض به رای کمیته انضباطی مبنی بر اینکه باید تیمها در زمین امتیاز بگیرند گفت: یعنی چه؟ یعنی رای را در زمین بخوانند؟ در هر صورت تخلف، تخلف است و نمی توان از کسی که تخلف کرده به راحتی عبور کرد و متخلف را جریمه نکرد. من فکر می کنم قانون هر چیزی باشد باید آن را اجرا کرد البته من خیلی حقوقی نیستم اما باز هم تاکید می کنم فرد متخلف را باید به هر شکلی جریمه و یا محروم کرد. در نهایت هم براساس مستندات رای صادر می شود و اگر تخلفی صورت گرفته این رای چیز پیچیده ای نبوده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18336

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.