مجیدی سپر بلای بازیکنان استقلال | آوای استقلال
2
حالا معلوم شد تفاوت سرمربیان چقدر است

مجیدی سپر بلای بازیکنان استقلال

  • کد خبر : 28062
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
مجیدی سپر بلای بازیکنان استقلال
بازیکنان استقلال درست یا غلط این روزها با تمرین نکردن خود به سوژه رسانه‌های ورزشی بدل شده اند و البته هیچ ایرادی هم به خبرنگاران وارد نیست چون وقتی تیمی با میلیون‌ها طرفدار حاضر به تمرین نمی شود کاملاً طبیعی است که قضیه بازتاب پیدا می‌کند و همه می خواهند بدانند این نفرات چقدر از باشگاه طلبکار هستند که تحت هیچ شرایطی حاضر به تمرین نشده اند.

به گزارش آوای استقلال، اینکه میزان طلب بازیکنان استقلال از باشگاه چقدر است باید سر فرصت کامل مورد بررسی قرار بگیرد ولی نکته مهم موضع عجیب سرمربی استقلال است بدون شک اصلاً این‌طور نبوده که بازیکنان یک شبه به فکر اعتصاب بیفتند و حتماً وعده های محقق نشده در مورد دستمزد هایشان آنقدر طولانی شد که سرانجام تصمیم به انجام چنین کاری گرفتند.

حتماً ریکاردو هم در جریان ماجرا بوده و از فبل از تعطیلات می‌دانست وضعیت مالی چگونه است ولی اقدام عملی صورت نداد یا حداقل اینکه کاری که کرد موثر نبود و این دقیقا همان چیزی است که تفاوت میان سرمربی پرتغالی و فرهاد مجیدی را نشان می دهد. فرهاد فصل گذشته با وجود همه کاستی هایی که داشت، جدا از اینکه در نتیجه گیری عالی عمل کرد، همواره برای گرفتن حقوق بازیکنانش پشت سر آنها می ایستاد و سپر بلای استقلالی‌ها می‌شد.

مجیدی قاطعانه تلاش می کرد تا بازیکنان دستمزد هایشان را بگیرند و همه شاهد بودند تا وقتی فرهاد سرمربی استقلال بود هیچکس پیرامون میزان دریافتی خود و تأخیر از بابت آنها اعتراضی نداشت. این دقیقاً تفاوت رفتار دو سرمربی است که نشان می‌دهد چرا برخی بازیکنان نسبت به یک مربی سرد می‌شوند اما برای مربی دیگر حتی جان خود را هم فدا می کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28062

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.