مجیدی به دنبال پوکر در تقابل با مربیان استقلالی | آوای استقلال
0

مجیدی به دنبال پوکر در تقابل با مربیان استقلالی

  • کد خبر : 7784
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
مجیدی به دنبال پوکر در تقابل با مربیان استقلالی
تیم استقلال فردا (پنجشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از ساعت 19:50 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.

به گزارش آوای استقلال، تیم استقلال فردا (پنجشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.

نکته بارز این بازی، تقابل فرهاد مجیدی با تیمی خواهد بود که علیرضا منصوریان را روی نیمکت خود می‌بیند. مجیدی که از هفته هفدهم لیگ برتر هدایت استقلال را برعهده گرفت، تا اینجای کار با سه مربی استقلالی روبرو شده که در هر سه بازی بازی موفق به پیروزی شده است.

او در اولین تقابل در هفته هفدهم، موفق شد تیم فولاد خوزستان با سرمربیگری جواد نکونام با یک گل شکست دهد. دومین تقابل، با پدیده مشهد بود که مهدی رحمتی هدایت آن را برعهده دارد. استقلال در بازی معوقه هفته بیست‌ویکم در ورزشگاه آزادی دو بر صفر پیروز شد.

سومین تقابل هفته گذشته بود، جایی که امیر قلعه‌نویی روی نیمکت گل‌گهر سیرجان قرار داشت و این مربی نیز در تقابل با مجیدی شکست خورد. فردا چهارمین تقابل مجیدی با یک استقلالی دیگر است. به این بازی باید، دیدار با نفت مسجدسلیمان را نیز اضافه کرد که محمود فکری را به عنوان سرمربی در اختیار دارد. فکری تا قبل از مجیدی هدایت استقلال را برعهده داشت و بدون شک تقابل او و مجیدی می‌تواند به جذابیت‌های بازی اضافه کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7784

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.