مجوز پزشکی یامگا صادر نمی‌شود؟ | آوای استقلال
0
خبر تلخ برای استقلال؛

مجوز پزشکی یامگا صادر نمی‌شود؟

  • کد خبر : 40293
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲
مجوز پزشکی یامگا صادر نمی‌شود؟
به نظر می‌رسد کوین یامگا با توجه به جراحی‌های سنگینی که در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشته و البته هنوز هم نتوانسته به بهبودی کامل دست پیدا کند مجوز پزشکی‌اش برای لیگ بیست‌وچهارم برای حضور در استقلال صادر نشود.

به گزارش آوای استقلال، کوین یامگا یکی از موثرترین بازیکنان استقلال در فصول اخیر بود و توانایی بازی در چند پست را دارد.
او در نیم فصل نخست لیگ بیست‌وسوم در ترکیب استقلال به میدان رفت و بهترین عملکرد را از خود بر جای گذاشت.
این بازیکن در یکی از جلسات تمرینی فصل گذشته در جریان تمرینات استقلال پس از برخورد با امید حامدی‌فر، دیگر بازیکن این تیم به شدت از ناحیه چشم آسیب دید.
یامگا که حتی شائبه‌های مبنی بر از دست دادن بینایی چشمش مطرح شده بود، تاکنون چند عمل جراحی انجام داده است.
اگرچه این بازیکن پس از آن مصدومیت وحشتناک بینایی خود را به طور کامل به دست آورد و تمرینات بدنسازی‌اش را شروع کند اما اخبار چندان خوبی از آینده فوتبالی وی به گوش نمی‌رسد.
اخبار دریافتی آوای استقلال حکایت از این دارد یامگا برای ادامه فوتبال آن هم در سطح اول با مشکلاتی روبروست و چند پزشک متخصص اعلام کرده‌اند با توجه به شرایطی که وی در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشته است هنوز نمی‌تواند به عنوان یک بازیکن در بالاترین سطح ادامه دهد.
این بازیکن برای حضور در ترکیب استقلال باید برای حضور در لیگ برتر آزمایش و تست‌های پزشکی در ایفمارک را زیر نظر متخصصان پزشکی انجام دهد و بعید به نظر می‌رسد با توجه به شرایط جسمانی و جراحی‌های سنگینی که یامگا در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشته مجوز حضور او صادر شود.
جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال علاقه زیادی دارد از وجود یامگا در لیگ بیست‌وچهارم استفاده کند اما با توجه به وضعیتی که این بازیکن دارد در پست او  نام چند بازیکن را قرار داده است تا در صورتی که مجوز پزشکی یامگا صادر نشد نسبت به جذب آنها اقدام کند.
البته قرار است هفته آینده تکلیف نهایی ستاره فرانسوی استقلال که خاطرات خوبی را برای هواداران ایمن تیم رقم زده است به طور رسمی مشخص شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40293

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها