ما از شما بُت ساختیم اما شما مترسک هم نبودید! | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

ما از شما بُت ساختیم اما شما مترسک هم نبودید!

  • کد خبر : 43262
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
ما از شما بُت ساختیم اما شما مترسک هم نبودید!
ما نسلی هستیم که در دوران نوجوانی و جوانی، حنجره خود را خرج بزرگ کردن آدمهایی کردیم که اگر فوتبالیست نمی‌شدند هیچ آدم عاقلی دزد هم دستشان نمی‌داد که به ببرند به پلیس تحویل بدهند.

به گزارش آوای استقلال، آنها از اول هم حقیر و کوچک بودند ولی ما آنقدر عاشق استقلال بودیم که هر کسی لباس آبی بر تن می‌کرد عاشقانه نامش را فریاد می‌زدیم و بی آنکه به عاقبت کار فکر کنیم برخی از بی لیاقت ترین افراد این اجتماع را از لجنزار بالا کشیدیم و آنقدر به آنها بال و پر دادیم که خودشان هم باورشان شد بزرگ هستند.
حالا اما با گذشت زمان و در مرز پنجاه سالگی گویی که تازه به سن بلوغ رسیده ایم و انگار تازه قرار است خوب و بد را از هم تشخیص بدهیم و هر کسی را به اندازه شخصیت خودش و درک و شعوری که دارد بزرگ کنیم.
این پختگی و بلوغ فکری اکنون ما را به نقطه ای از آدم شناسی رسانده که حتی اگر نقدی بر یک پیشکسوت روانی و فاقد عقل و شعور وارد باشد از بیان نام او پرهیز می‌کنیم. نه از ترس شکایت و پیگرد قانونی، بلکه از ترس اینکه مبادا از همین انتقادها هم برای خودشان پله ای بسازند برای ترقی بیشتر و مثل همه این سالها که نام و آوازه آنها بادکنک وار بزرگ شد از هر فرصتی برای بزرگتر شدن بهره ببرند. به هر حال برای این جماعت بی آبرو بدنامی خیلی بهتر از گمنامی است و چه بهتر که ما هم با این افراد کفتارصفت که مشخص نیست سر چه سفره ای بزرگ شده اند دهن به دهن نشویم!
ما آنها را به خودشان واگذار می‌کنیم و برای خودمان متأسفیم که سالهای سال از جاندارانی حمایت کردیم که هرگز لایق حمایت نبودند.
بشکند قلم ما که برخی آدمهای بی لیاقت را آنقدر گُنده کردیم که وصله سلبریتی به پیشانی چسباندند و بی آنکه لایق بزرگی باشند صاحب ثروت شدند و آنقدر مال مُفت خوردند که حالا در سن و سالی که موهایشان سپید شده به جای آنکه الگوی نسل جوان باشند به قصد عقده گشایی فقط نُشخوار می‌کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43262

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها