ماموریت نخست پاشازاده ! | آوای استقلال
3

ماموریت نخست پاشازاده !

  • کد خبر : 12506
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
ماموریت نخست پاشازاده !
مهدی پاشازاده معاون ورزشی باشگاه استقلال چون حکمش را از مددی دریافت کرده می توان گفت مورد قبول و اعتماد آقای مدیرعامل است!

به گزارش آوای استقلال‌، از طرفی چون پیشکسوت خوشنام این باشگاه است قطعاً می‌تواند مورد احترام و اعتماد فرهاد مجیدی هم باشد. برای پاشازاده این بهترین فرصت ممکن است که بتواند خودش را در دل نسل جدید هواداران استقلال هم جا کند و هواداران قدیمی‌تر را از عملکردش خرسند.
پاشا در اولین گام می تواند بین فرهاد و مددی صلح برقرار کرده و تیم را پیش از ورود به لیگ به آرامش و اتحاد برساند.
از آنجا که وزیر ورزش هم اراده‌ای برای اصلاح امور و بهبود شرایط در استقلال ندارند ،فعلاً با همین ترکیب بدقواره مدیرعامل _هیئت مدیره، باید ساخت و سعی کرد از آنها بهترین استفاده را برد .حتی وسایل دور ریز هم قابل بازیافت و استفاده خواهند بود اگر ابزارش را داشت .
به نظر می‌رسد مهدی پاشازاده می تواند ابزار لازم برای کار باشد. او باید یا خودش به تنهایی یا با کمک جمعی از پیشکسوتان خوشنام ،نه منفعت طلبان منفعل،در یک دورهمی و ضیافت بین کادر فنی و مدیریت،نه آتش‌بس، بلکه صلح برقرارکند .
کوردها یکی‌مثل دارند با این مضمون؛ سنگی را که نمی‌توان از سر راه برداشت باید در سایه اش نشست! مددی و هیئت مدیره سنگِ سر راهِ موفقیتِ استقلال هستند و چون بذرپاش و حامیان قدرتمند دیگری دارند نه تنها ما هواداران، بلکه سجادی هم توان برکناری شان را ندارد. بنابراین باید تلاش کرد از همین نفرات بهره برد .شاید تنها کاری که آنها می‌توانند به نفع استقلال انجام دهند انجام ندادن “هیچ کاری” باشد، حتی انجام ندادن مصاحبه !
آقای مهدی پاشازاده این هنر شماست در قامت معاون ورزشی و پیشکسوت محبوب استقلال قدم پیش بگذارید و به خاطر استقلال این صلح را برقرار کنید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=12506

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.