ماموریت پسران آبی؛جنگ، جنگ تا جام قهرمانی | آوای استقلال
5
ثانیه شماری استقلالی‌ها برای قرعه کشی لیگ بیست و یکم؛

ماموریت پسران آبی؛جنگ، جنگ تا جام قهرمانی

  • کد خبر : 13756
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
ماموریت پسران آبی؛جنگ، جنگ تا جام قهرمانی
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر قرار است از بیست و هفتم مهرماه سال جدید آغاز شود و این درحالی است که قرعه کشی این رقابت‌ها نیز روز شنبه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به میزبانی سازمان لیگ در سالن کنفرانس معین مال برگزار خواهد شد.
به گزارش آوای استقلال، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر قرار است از بیست و هفتم مهرماه سال جدید آغاز شود و این درحالی است که قرعه کشی این رقابت‌ها نیز روز شنبه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به میزبانی سازمان لیگ در سالن کنفرانس معین مال برگزار خواهد شد.
رقابت های فصل جدید در حالی آغاز می‌شود که هشت سال از آخرین باری که استقلال قهرمان رقابتهای لیگ برتر ایران شده سپری می‌شود و این در حالی است که از آن سال تا به امروز آبی ها با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد و هر بار این حاشیه ها مانع از کامیابی این تیم در  رقابت‌های  لیگ برتر شده است.
البته بیشتر از هر عاملی حاشیه‌های خانمان برانداز و ویران کننده مدیران عامل دست نشانده وزارت ورزش دولت های یازدهم و دوازدهم در این چند سال اخیر آبی پوشان را از اهداف خود دور کرده و هر بار که این تیم تا آستانه فتح جام های داخلی و بین المللی پیش رفته با ترفند ها و حربه های همین مدیران دست نشانده از راه خود به دور مانده و از قهرمانی باز مانده است.
 اما حالا مصطفی آجورلو مدیر عامل مقتدر و موفق پاس سابق  به استقلال آمده و این تیم پس از سال ها با تفکر سرمربی خود بسته شده است و تقریباً همه چیز مهیای آن است تا ناکامی‌های هشت سال به پایان برسد هرچند به جز این یعنی کسب عنوان قهرمانی نیز از استقلال در فصل جدید هیچ عنوان دیگری پذیرفته نبوده و مطمئناً هواداران فقط با جام قهرمانی لیگ برتر ایران آرام می‌شوند.
فرهاد مجیدی قبلا گفته بود چند سال است که استقلال را در دلال ها می بندند اما امسال این فرصت فراهم شد تا خودش تیم را ببندد بنابراین حالا که استقلال با افکار سرمربی فصل قبل و بعد خود بسته شده است باید در زمین انتظارات را برآورده کرده و از سوی دیگر تیم اجرایی و پشتیبانی نیز باید بهترین امکانات را برای رسیدن به بهترین مقام در فصل پیش رو فراهم کنند.
رقابت های فصل جدید در حالی قرعه کشی خواهد شد که تغییرات جالبی را در فصل جدید شاهد خواهیم بود، گذشته از آنکه احتمالاً دوباره هواداران به ورزشگاه ها بازخواهند گشت می توان به بازگشت دوباره خارجی های جدید روی نیمکت و در زمین مسابقه اشاره کرده و همچنین به احتمال زیاد قانون بازی رو در رو به جای تفاضل گل، رتبه تیمهای هم امتیاز را در جدول رده بندی رقابت های لیگ مشخص خواهد کرد.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=13756

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.