ماموریت دشوار فرهاد مقابل سعودی‌ها؛ مشت اول را بزن! | آوای استقلال
2
۲ مشکل بزرگ مجیدی برای بازی با الاهلی

ماموریت دشوار فرهاد مقابل سعودی‌ها؛ مشت اول را بزن!

  • کد خبر : 2536
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
ماموریت دشوار فرهاد مقابل سعودی‌ها؛ مشت اول را بزن!
تیم فوتبال استقلال در شرایط در پنجمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که با ۲ مشکل بزرگ روبروست.

استقلالی‌ها با وجود تساوی مقابل الدحیل قطر همچنان به صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا امیدوار هستند. مجیدی و شاگردانش در حال حاضر ۷ امتیازی هستند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت یه تیم الاهلی در جایگاه دوم گروه C حضور دارند. به همین خاطر بازی بعدی این تیم اهمیت زیادی دارد و به نوعی حکم مرگ و زندگی را برای هر دو تیم استقلال و الاهلی دارد. مجیدی باید در این بازی هر چه در چنته دارد رو کند؛ در غیر این صورت شانسی برای رساندن تیمش به مرحله بعدD لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.

سرمربی استقلال برای بازی با الاهلی دو مشکل بزرگ و اساسی دارد. مشکل اول مجیدی برای این بازی خط دفاعی‌ تیمش است. او در ۴ بازی گذشته ترکیب‌های متفاوتی را برای خط دفاعی استفاده کرد؛ اما هیچ کدام از این ترکیب‌ها موفق‌آمیز نبود. سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند و عارف غلامی نتوانستند بازی‌های خوبی به عنوان مدافعان میانی انجام دهند. در کنار این موضوع مدافعان کناری این تیم هم چنین شرایطی داشتند. وریا غفوری و هرویه میلیچ با روز‌های اوج خود فاصله گرفته‌اند و عملکردشان در ۴ بازی گذشته کمتر از حد انتظار بوده است. نادری هم مصدوم است و به بازی با الاهلی نمی‌رسد و احتمال غیبتش در بازی با الشرطه وجود دارد.

به جز مشکل استقلال در خط دفاعی، شیخ دیاباته در بازی مقابل الدحیل مصدوم شد و به همین دلیل او هم نمی‌تواند مقابل الاهلی بازی کند؛ بنابراین مجیدی در بازی با تیم عربستانی تنها بای روی قایدی و مطهری حساب باز کند و اگر یکی از نها دچار مصدومیت شود بازیکنی در اختیار ندارد که هم سطح این دو مهاجم باشد.

شاید اگر پیش از آغاز فصل استقلالی‌ها در جذب بازیکن بهتر عمل می‌کردند الان چنین مشکلاتی به وجود نمی‌آمد؛ اما به هر حال مجیدی مجبور است با همین داشته‌ها به مصاف تیم‌های متمول عربی برود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2536

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.