ماجرای ادامه دار استقلال و محبی | آوای استقلال
2

ماجرای ادامه دار استقلال و محبی

  • کد خبر : 26088
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
ماجرای ادامه دار استقلال و محبی
محبی پیش از گذشته به آبی پوش شدن نزدیک شده است.

به گزارش آوای استقلال، داستان حضور محمد محبی در استقلال فراز و نشیب های زیادی داشت. بازیکنی که از تابستان و پیش از انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید آبی ها، مدنظر مدیران باشگاه بود و با حضور مربی پرتغالی در رأس کادرفنی، تلاش برای جذب او بیشتر از قبل شد.

در واقع استقلال برای جذب این وینگر، مذاکرات مثبتی را با طرف مقابل داشت و حقیقت امر این است محبی فاصله چندانی تا حضور در جمع آبی‌ها نداشت که تغییرات مدیریتی در تیم سانتاکلارا مانع از این انتقال شد.

با روی کار آمدن افراد جدید در هیئت مدیره، استقلال یک بار دیگر شانس خود را برای جذب این بازیکن آغاز کرد که این‌بار نیز صحبت‌های طرفین مثبت بود و اکنون همه چیز مهیای پیوستن رسمی این بازیکن به جمع شاگردان ساپینتو است.

در روزهای اخیر روزنامه‌های آبولا و رکورد پرتغال از جدایی محبی به مقصد استقلال خبر دادند و حالا وب‌سایت زیرو زیرو دیگر رسانه معتبر پرتغالی با ذکر جزئیات دقیق این انتقال، پیوستن محبی به آبی‌های پایتخت را قطعی می‌داند.

این وب‌سایت با تیتر “ساپینتو محبی را از سانتاکلارا می‌برد”، نوشت: جدایی محبی نزدیک بود اما با ورود سرمایه گذاران و مدیران جدید، (در این انتقال) عقب نشینی صورت گرفت اما به نظر می‌رسد که سرانجام این اتفاق رخ دهد.

این رسانه در ادامه نوشت: محمد محبی به‌صورت قرضی سانتاکلارا را ترک خواهد کرد تا به ایران بازگردد. مقصد او، استقلال تهران است. باشگاهی که ریکاردو ساپینتو پرتغالی آن را هدایت می‌کند و در حال حاضر با آزوریایی‌ها (لقب تیم سانتاکلارا) به توافق رسیده و مبلغی در حدود ۲۰۰ هزار یورو برای این انتقال اختصاص داده‌اند.

در بخش دیگر گزارش زیرو زیرو آمده است: این مهاجم یک سال پیش وارد پرتغال شد و به‌ویژه پس از رفتن کرایزان کی‌روش (وینگر و مهاجم برزیلی و سابق سانتاکلارا) به‌طور جسته گریخته مورد استفاده قرار گرفت، اما او انتخاب اول ماریو سیلوا (سرمربی تیم) نبود و به همین دلیل از فرصتی که از سوی استقلال در اختیارش قرار داده بود، استفاده کرد و خواستار خروج از تیم شد.
در قسمت انتهایی گزارش زیرو زیرو نیز آمده است: درخواست جدایی این بازیکن پذیرفته شد. محبی دو سال دیگر با سانتاکلارا قرارداد دارد، اما این بازگشت به خانه و پیوستن به یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران، نشان می‌دهد که بعید است او به سانتاکلارا بازگردد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26088

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.