ماجدی:پنالتی مشکوک برای استقلال ناجوانمردانه بود | آوای استقلال
1

ماجدی:پنالتی مشکوک برای استقلال ناجوانمردانه بود

  • کد خبر : 2359
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۳:۲۵
ماجدی:پنالتی مشکوک برای استقلال ناجوانمردانه بود
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: الدحیل تیم قدرتمندی است که در جام باشگاه‌های جهان نماینده کره را با 3 گل شکست داد.

فرشاد ماجدی در نشست خبری بعد از دیدار برگشت استقلال و الدحیل قطر اظهار داشت: ما امروز مقابل تیم خوبی بازی کردیم که در جام باشگاه‌های جهان حضور داشت و حتی توانست تیم قدرتمند اولسان کره جنوبی را  با ۳ گل شکست دهد.

وی افزود: مقابل این تیم قدرتمند بازی کردیم. متاسفانه با وجود اینکه در دیدار اول برتر از حریف بودیم ولی نتیجه لازم را نگرفتیم. الدحیل امروز برای تساوی آمده بود و ما به دنبال شکست این تیم بودیم ولی متاسفانه فقط یک امتیاز کسب کردیم.

مربی استقلال تاکید کرد: متاسفانه وقتی ۳ بازیکن ما اسماعیلی، نادری و دیاباته را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، مجبور شدیم تغییر سیستم بدهیم و حتی در اواخر بازی ۱۰ نفره کار کردیم. نتایج دیدارها حالا به ۲ بازی آخر کشیده ولی امیدوارم با برد در مسابقات آخر صعود کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

ماجدی در خصوص داوری گفت: باید بازی جوانمردانه انجام شود. در دیدار قبلی در حالی که ۳ بر ۳ بودیم، یک پنالتی مسلم برای ما نگرفتند و در این بازی یک پنالتی مشکوک علیه ما گرفتند. ممکن بود با این پنالتی بازنده شویم. به هر حال فیرپلی باید انجام شود و داوری خوبی توسط داوران صورت بگیرد. یکی از مسئولان تیم الدحیل اعتراض کرد ولی مربی ما کارت زرد گرفت. نمی‌دانم این چه نوع فیرپلی است؟

مربی استقلال با اشاره به تعویض های این تیم گفت: به خاطر این تحلیل رفتیم که بازیکنان خسته شده بودند. به هر حال فاصله بازی ها خیلی کم است و این روی بدن بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

وی در خصوص اینکه سرنوشت صعود از دست استقلال خارج شده و آیا کار این تیم سخت نشده است، گفت: فعلادو بازیکن ما مصدوم شده و باید طوری ریکاوری کنیم که برگردند. همه تیم ها تلاش می‌کنند بازیکنان مصدوم خود را برگردانند ولی ایرانی‌ها همیشه سعی می‌کنند در اینگونه مواقع محکم باشند و نام استقلال را در آسیا مطرح کنند و با تعصب در مسابقات شرکت کنند.

وی در خصوص اینکه آیا غیبت مجیدی در کنار خط تاثیری روی نتیجه امروز داشت، گفت: صد در صد، مجیدی اشراف کاملی به تیم دارد و صحبت‌های او راهنمایی‌های خوبی برای بازیکنان است. ما هم به عنوان دستیار صحبت‌های مجیدی را به بازیکنان گوشزد می‌کنیم ولی نبود مجیدی هم تیم را تحت الشعاع قرار داد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2359

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.