لیگ باید قیام کند! | آوای استقلال
1
داوری مهندسی شده است

لیگ باید قیام کند!

  • کد خبر : 27440
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
لیگ باید قیام کند!
نه این اصلا درست نیست که در مقابل فساد سکوت کرد و اجازه داد که دوباره جام های اسنپی پنج ساله‌ دوران سلطانیفر، استارت بخورد!

به گزارش آوای استقلال، تیم ها اینهمه هزینه نمی‌کنند که به خاطر چند داور بی وجدان و به افشاریان و علی خسروی که سابقه آنها و البته علاقه شان به یک تیم خاص بر همگان روشن است، ببازند و نتیجه زحمات، مرارت، تلاش و امیدهایشان پوچ شود!
نمی‌دانیم مهدی تاج تا چه اندازه توانایی مقابله با فساد در داوری را دارد و آیا اصلا اراده ای برای برخورد با مفسدین و باند مافیای داوری که با کمک مافیای رسانه کارشان را پیش می‌برند، در او و افراد زیر مجموعه اش هست یا خیر؟
نمی‌دانیم حضور مهدی محمد نبی که سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارد چقدر مانع تاج برای مبارزه با فساد خواهد بود اما حتی اگر فدراسیون هم نخواهد وارد عمل شود، باشگاه ها باید متحد و همزمان از راه قانونی به تبانی و فسادی که به نفع یک تیم فعالیت می‌کنند و در حال نابودی فوتبال ایران هستند، پایان دهند و تا برخورد قاطعانه ای با عاملین سوت های بودار نشود از پای ننشینند حتی به قیمت کنار کشیدن تیم ها از لیگ باید این دوران شوم همه “فدای سوگلی”پایان یابد.
چه معیاری برای انتخاب خداداد افشاریان در این سمت خطیر و حساس وجود داشته؟
چه نظارتی بر عملکرد افشاریان می‌شود؟
آیا از او پرسیده می‌شود چرا داوران اینهمه اشتباهات فاحش و تاثیرگذار دارند یا همه چیز تحت اختیار خداداد است و داوران به هیچکس جز او نباید جواب پس بدهند و طبیعتا به حرف هیچکس جز او هم گوش نمی‌کنند و در نتیجه همین می‌شود که در این شش هفته در داوری ها دیدیم؟!
چرا علی خسروی که به شدت پرسپولیسی است حالا باز به صحنه بازگشته است؟
چگونه او کارشناس ثابت همه برنامه های ورزشی تلویزیون شده است و کارش تنها تطهیر داورانی است که به نفع پرسپولیس سوت میزنند؟
آقای تاج در فدراسیون بی در و پیکر عزیزی خادم و میرشاد ماجدی روند روی کار آمدن آدمهای با سابقه ای معلوم(!!!)با دخالت آدم های سلطانیفر که پس از خودش همچنان در راس کار بودند، ادامه پیدا کرد تا باز دوران سوگلی بودن یک تیم و قربانی شدن همه لیگ به حیات خودش ادامه دهد اگر شما با آنها فرق دارید، اگر شما از پیکره فوتبال هستید و برای پر کردن جیب خودتان نیامده اید و آتویی دست این جماعت ندارید لطفا دست این مافیای چیپ را از فوتبال کوتاه کنید و اجازه بدهید جام ها از مسیر درستی اهدا شوند و رقابت در مستطیل سبز، قهرمان را مشخص کند نه جانبداری چند داور و کارشناس و…
آقای تاج اگر برای فوتبال دلتان می‌سوزد دست این جماعت را از فوتبال کوتاه کنید اما اگر فکرتان پیش جیب خودتان است که هیچ!
در آن صورت این باشگاه ها هستند که باید قیام کنند و با اعلام کناره گیری از لیگ مانع از قهرمانی های یک تیم با کمک داوران شوند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27440

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.