لیست منطقی را جایگزین فهرست نمایشی کنید | آوای استقلال
0
استقلالی واقعی بدون لقمه چرب، حمایت می‌کند!

لیست منطقی را جایگزین فهرست نمایشی کنید

  • کد خبر : 40433
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
لیست منطقی را جایگزین فهرست نمایشی کنید
آوای استقلال در طول فصل همواره از نکونام حمایت کرد و در دعوای میان او و خطیر سعی بر بی طرفی داشت اگر چه به محض کوچکترین نقد منصفانه و ملایمی که خواسته اکثریت هواداران بود، از سوی عده ای اندک متهم به ضدیت با نکونامی می شد که همواره مورد حمایت منطقی آوای استقلال بود.

به گزارش آوای استقلال، حالا که به سلامتی و میمنت نکونام همچنان مربی فصل بعدی استقلال است پیش از آنکه فرصت نقل و انتقالات را از دست بدهیم و پیش از آنکه با دست خالی وارد لیگی شویم که رقبایی تا بن دندان مسلح داریم می‌خواهیم نکات مهمی را به او که سرمربی تیم محبوبمان است و به خاطر استقلال موفقیت او و هر کسی با هر نامی که در استقلال است را از عمق جان می خواهیم، گوشزد کنیم، نکاتی که خواسته به حق همه هواداران این تیم است.
آقای نکونام شما فصل گذشته با ارائه لیستی از بازیکنان ناممکن فرصت بهرمندی از بازیکنان تاثیرگذار و خوبی را از دست دادید که به راحتی امکان جذب آنها وجود داشت و با حضورشان می توانستند گره گشا باشند، لااقل می توانستند بکی از آن بازی هایی که به تساوی رسید را به پیروزی تغییر دهند و در کسب سه امتیاز، موثر باشند تا دیگر چشم میلیونها هواداری که ۲۷ هفته صدرنشینی را به امید قهرمانی سپری کردند، به نتیجه بازی رقیبی که فدراسیون فوتبال با تمام زیرمجموعه هایش یاری رسان آنها بود، نباشد.
آقای نکونام لجبازی خطیر و شما کار دست استقلال داد و دود اختلافات قدرت طلبانه به چشم هوادارانی رفت که تنها دلخوشی شان همین فوتبال و قهرمانی تیم محبوبشان است.
شما که فوتبال ایران و بازیکنان وطنی را می شناسید، شما که خود از فوتبال ایران جدا شدید تا سرنوشت ورزشی و مالی تان را جای دیگری رقم بزنید باید خوب بدانید بازیکنان ایرانی وقتی به تیمی خارج از ایران رفته اند چنانچه جایگاه خودشان در ترکیب تیم را به دست آورده باشند امکان ندارد به فوتبال ایران بازگردند.
وقتی در تیمی می توانند فیکس بازی کنند، وقتی می توانند در تیمی با امکانات به مراتب بالاتر و بهتر از تیم های ایرانی تمرین کنند، وقتی می توانند پول شان را سر وقت بگیرند، آرامش و رفاه داشته باشند چرا باید به فوتبال ایران بازگردند که مدام استوری اعتراض به عدم پرداختی بگذارند و ناله و فریاد کنند؟
چرا به جای اسامی بازیکنان ایرانی که در تیم های باشگاهی خارجی خود در بهترین شرایط خودشان قرار دارند و احتمال حضورشان در فوتبال پر حرف و حدیث و زمین های پر چاله و چوله و تیم های بد قول به وقت پرداخت های مالی، بیایند و آرامش خودشان را برهم بزنند، نزدیک به صفر است، به سراغ بازیکنان خارجی با کیفیت ارزان قیمتی که شناختی از مشکلات فوتبال در ایران ندارند و در کشور خودشان به اندازه حضور در ایران نمی توانند درآمد داشته باشند، نمی روید؟

🔹جانواریو، تیام، دیاباته، میلیچ، داسیلوا، پادوانی، یامگا، جباری و…. ها را می توان شناسایی کرد و از دل لیگ های مختلف بهترین‌هایی نظیر آنها که آمده اند و در استقلال ستاره شده اند را دید و جذب کرد آقای نکونام یکی از هنرها و تخصص شما و دستیاران شما باید همین باشد، نه انگشت گذاشتن روی اسامی مطرحی که برای یک فوتبال بدون دغدغه و حرفه ای، راهی تیم های خارج از کشور شده اند و راضی نمی شوند به فوتبال ایران بازگردند. لطفا فرصت را از دست ندهید.

🔹آقای نکونام فصل جدید با فصلی که گذشت بسیار متفاوت است قرار نیست سپاهان این فصل هم مثل فصلی که گذشت به رغم حضور موفق در فصل نقل و انتقالات به طرز عجیبی، عملکرد ضعیفی داشته باشد.
قرار نیست تراکتور این فصل هم از شدت ضعیف بودن همه را متعجب کند، قرار نیست ذوب آهن … بنابراین با تصور این که می توان با تیمی که توان متوسطش یک گل در هر بازی است وارد لیگ شوید و با از دست دادن قهرمانی با جمله تحقیر آمیز مگر” نایب قهرمانی ” بد است، استقلال و هوادارانش را به کما ببرید.
دستتان را از روی دست بردارید، زودتر اقدام کنید. کاری به مخالفان نداشته باشید عده ای عادت دارند به هر کسی که بیاید انتقاد کنند و تنها منتظر نشستن گزینه خودشان روی نیمکت باشند،هواداران و خبرنگاران استقلالی در هر رسانه ای که باشند از پس آن عده برمی آیند نیازی به هیچ اقدامی برای متحد کردن دوستداران تان نیست زیرا تا مادامی که در استقلال هستید طرفداران واقعی این تیم حامیان شما نیز هستند و آنکه استقلالی است برای حمایت از شما منتظر لقمه چرب نخواهد بود.شما تمرکزتان را بگذارید روی جذب نفرات خوبی که حضورشان ممکن و شدنی است، تمرکزتان را بگذارید روی مسائل تاکتیکی تیم و آماده کردن جنگجویانی که باز باید این فصل نیز در زمین فوتبال، هم با حریف رقابت کنند هم مچ داوران را بخوابانند.

پس تیمی بسازید که داوری ها هر چقدر هم ناعادلانه، هر چقدر خصمانه اما توان زمین زدن استقلال را، توان به تساوی کشاندن بازی های استقلال را نداشته باشند.
آقای نکونام توجه داشته باشید اطراف تان باید خالی از نیروهای پرسپولیسی چون مهدی یکتا باشد که می گویند روزنه بیرون رفت خبرها بود، همانطور هم توقع جذب بازیکنانی که صراحتا از ارادت و علاقه شان به پرسپولیس می گویند را نداریم حتی اگر فوق ستاره لیگ باشند لیموچی که دیگر جای خود دارد…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40433

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.