قول تاج به قلعه‌نویی برای حمایت از تیم ملی در مقدماتی جام جهانی | آوای استقلال
0

قول تاج به قلعه‌نویی برای حمایت از تیم ملی در مقدماتی جام جهانی

  • کد خبر : 40397
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
قول تاج به قلعه‌نویی برای حمایت از تیم ملی در مقدماتی جام جهانی
رئیس فدراسیون پس از قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با سرمربی تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش آوای استقلال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون و مدیر تیم ملی و همچنین امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی گفت و گو کرد.
در این گفت و گوی تلفنی، رئیس فدراسیون با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی منسجم و همه جانبه برای آماده‌سازی تیم ملی جهت شرکت در این رقابت‌ها، ابراز امیدواری کرد که کادر فنی شایسته و بازیکنان سخت کوش تیم ملی، صعود شیرین و خاطره انگیزی را به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ رقم بزنند.
وی همچنین از رایزنی‌های فشرده فدراسیون برای پیگیری برنامه‌ریزی‌های مرتبط با پشتیبانی مطلوب از تیم ملی جهت حضور موفقیت آمیز در این رقابت‌ها خبر داد.
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی هم در این گفت و گو ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته، از عزم راسخ اعضا تیم ملی جهت رقم زدن موفقیت های تازه سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که در این مسیر حمایت همه جانبه کلیه دستگاههای ذیربط همراه و همگام با تیم ملی کشورمان باشد.
رئیس فدراسیون در این گفت و گو همچنین دقایقی با مهدی مهدوی کیا، کاپیتان اسبق تیم ملی به صحبت پرداخت و برای وی در ادامه مسیر حرفه‌ای خود آرزوی توفیق و بهروزی کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40397

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.