قلعه‌نویی او را دید؛ بازگشت جلالی به تیم ملی پس از دو سال! | آوای استقلال
0

قلعه‌نویی او را دید؛ بازگشت جلالی به تیم ملی پس از دو سال!

  • کد خبر : 39746
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
قلعه‌نویی او را دید؛ بازگشت جلالی به تیم ملی پس از دو سال!
ابوالفضل جلالی پس از دو سال برای تیم ملی ایران به میدان رفت.

به گزارش آوای استقلال، تیم ملی ایران در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، برابر هنگ‌کنگ قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۲ این تیم را شکست داد. امیر قلعه‌نویی در این دیدار از جوانانی مانند آریا یوسفی، محمدامین حزباوی و محمد قربانی در ترکیب اصلی تیم ملی استفاده کرد اما بازیکنان سن و سال‌دار باز هم در ترکیب تیم ملی ایران دیده می‌شدند.

ابوالفضل جلالی در ترکیب اصلی ایران حضور داشت تا پس از مدت‌ها شاهد حضور این بازیکن در ترکیب تیم ملی باشیم. جلالی با درخشش خود در لیگ برتر موفق شد بار دیگر به پیراهن تیم ملی برسد.

روزهای اوج
جلالی در لیگ بیست‌وسوم با پیراهن استقلال خوش درخشید و سمت چپ استقلال با حضور او بیمه بود. ابوالفضل جلالی زیرنظر جواد نکونام به عملکرد خوب خود ادامه داد، البته نباید فراموش کرد که اولین‌بار فرهاد مجیدی به این بازیکن بها داد و حالا آبی‌ها از حضور جلالی استفاده می‌کنند.

جواد نکونام در ترکیب تیمش، به جلالی آزادی عمل بیشتری در ترکیب استقلال داد و همین موضوع باعث شد تا این بازیکن جوان، بتواند توانایی‌ها خود را نشان دهد و در جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر با غولی مثل ریکاردو آلوز سرشاخ شود. ابوالفضل جلالی در لیگ بیست‌وسوم ۱۰ پاس گل را ثبت کرد و مشترک با ریکاردو آلوز، برترین گل‌ساز فصل شد که آمار بسیار خوبی برای این بازیکن محسوب می‌شود. جلالی در روند خوب استقلال در طول فصل نقش مهمی داشت و جایگزینی برای او در ترکیب استقلال وجود نداشت.

من برگشتم
تیم ملی ایران در حالی برابر هنگ‌کنگ قرار گرفت که یکی از تغییرات مهم ترکیب تیم ملی با نظر امیر قلعه‌نویی، حضور ابوالفضل جلالی در ترکیب اولیه بود. جلالی آخرین‌بار در دیدار با آمریکا در جام جهانی برای ایران به میدان رفته بود، مصافی که ایران در آن بازنده بود تا به مرحله حذفی جام جهانی صعود نکند. جلالی حالا و در دیدار با هنگ‌کنگ پس از دو سال به ترکیب ایران برگشت تا نشان دهد حالا سمت چپ تیم ملی هم ترافیک شدیدی دارد و باید دید اوضاع برای او که در حال رقابت با میلاد محمدی است، در ادامه چگونه پیش خواهد رفت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39746

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.