قصه جلال به النصر رسید؛ «استقلال» بهانه‌ای برای خودنمایی ماشاریپوف مقابل دوستان قدیمی | آوای استقلال
2

قصه جلال به النصر رسید؛ «استقلال» بهانه‌ای برای خودنمایی ماشاریپوف مقابل دوستان قدیمی

  • کد خبر : 43592
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
قصه جلال به النصر رسید؛ «استقلال» بهانه‌ای برای خودنمایی ماشاریپوف مقابل دوستان قدیمی
جلال‌الدین ماشاریپوف، سابقه حضوری تقریبا ناموفق را در النصر عربستان دارد و حالا باید برابر این تیم صف‌آرایی کند و احتمالا انگیزه زیادی برای مسابقه مذکور خواهد داشت.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان آسیا باید در ورزشگاه راشد شهر دبی به مصاف النصر عربستان برود. آبی‌پوشان از ۲ مسابقه قبلی خود ۳ امتیاز اندوخته دارند و حریف سرشناس‌شان با ۴ امتیاز آماده این دوئل خواهد شد. یکی از چهره‌های ویژه این دیدار بدون شک جلال‌الدین ماشاریپوف است. ستاره ازبکستانی تیم تهرانی که سابقه حضور در تیم مقابل را دارد.

انتخاب اشتباهی به نام النصر
ماشاریپوف پس از ۷ سال حضور درخشان در فوتبال کشورش و در لباس تیم‌های پاختاکور و لوکوموتیو، در سال ۲۰۲۱ به عضویت النصر عربستان درآمد. انتظار می‌رفت انتقال جذابی از آب دربیاید اما اصلا اوضاع خوب پیش نرفت. جلال همان ابتدا به شباب‌الاهلی امارات قرض داده شد و پس از بازگشت به عربستان نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند و با جو خارج از کشورش تطبیق پیدا کند. به نوعی النصر و انتخاب النصر، مانع از ادامه رشد ماشاریپوف شد.

رونالدو، کار جلال‌الدین را تمام کرد
جذب کریستیانو رونالدو ضربه آخر را به پیکر جلال‌ادین وارد کرد. او شماره ۷ و جایگاهش در ترکیب اصلی را هم به فوق ستاره پرتغالی که دست بر قضا، بازیکن محبوبش بود، واگذار کرد و چندی بعدی از این تیم جدا شد و به پانسرایکوس یونان پیوست. یک ترانسفر شکست‌خورده دیگر برای بازیکنی که پتانسیل فراوانی داشت، در انتظار بود. او از سال ۲۰۲۴ به فوتبال ایران آمد و سرانجام لباس استقلال را بر تن کرد.

بهترین فرصت برای خودنمایی ماشاریپوف
ماشاریپوف طی ۴۵ بازی برای النصر، آمار ۴ گل و ۸ پاس گل را بر جای گذاشت. بهترین نمایش این بازیکن برابر الوحده در لیگ قهرمانان آسیا بود. او در مصاف با این تیم اماراتی که با نتیجه ۵ بر یک خاتمه یافت، ۲ گل زد و یک پاس گل داد. حال باید دید بازهم شاهد درخشش ستاره تیم ملی ازبکستان مقابل تیم اسبقش خواهیم بود یا خیر. او احتمالا انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌اش خواهد داشت و این بهترین خبر برای سهراب بختیاری‌زاده و هواداران استقلال در آستانه این دوئل حساس است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43592

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها