قربانی: فوتبال باید وزارتخانه داشته باشد! | آوای استقلال
2

قربانی: فوتبال باید وزارتخانه داشته باشد!

  • کد خبر : 20261
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
قربانی: فوتبال باید وزارتخانه داشته باشد!
پیروز قربانی از اینکه می‌بیند هواداران فوتبال دوباره به ورزشگاه آمده‌اند خشنود و راضی است.

به گزارش آوای استقلال، قربانی درباره این ماجرا حرف‌هایی دارد: «واقعاً لذت بردم که هواداران در ورزشگاه بودند و همه در کنار هم تیم ملی را تشویق کردند. حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق خوبی بود و امیدوارم این اتفاق تداوم داشته باشد. ۵۰ درصد جامعه ما بانوان هستند و نباید آنها را از حق حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد. ضمن اینکه حضور بانوان به سالم‌سازی فضای استادیوم‌ها هم خیلی کمک می‌کند. باید از ظرفیت تمام جامعه استفاده و از آن به سود کشورمان استفاده کنیم.»
قربانی صعود ایران از گروه خود در جام جهانی را هم وابسته به تدارکات خوب می‌داند. مدافع سابق تیم ملی ایران می‌‌گوید: «همه این مسائل بستگی به تدارکی که برای تیم ملی می‌بینند، دارد. بازیکنان ما نشان دادند کیفیت جهانی دارند و می‌توانند نتایج خیلی خوبی بگیرند؛ اما تدارکی که برای آنها دیده می‌شود خیلی مهم است. از الان باید به فکر جام جهانی باشیم. از الان باید به فکر تدارک خوب باشیم.»
قربانی معتقد است که برای فوتبال باید وزارتخانه تشکیل شود: «اگر دست من بود وزارتخانه فوتبال تشکیل می‌دادم چون فوتبال گستردگی زیادی دارد. در فوتبال خرج و هزینه‌ای که می‌کنید مهم است. ما هیچ هزینه‌ای نمی‌کنیم. این کیفیت بالای بازیکنان ما است که باعث صعود شده و الا تدارک خاصی برای این تیم دیده نشده است. بهترین نسل فوتبال ایران دور هم جمع شده و اگر تدارک خوبی برایش دیده شود، می‌تواند در جام جهانی هم نتیجه خوبی بگیرد و موفق باشد.».

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=20261

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.