قرارداد آل کثیر لو رفت! | آوای استقلال
2
هوچیگرانی که رسوا می‌شوند

قرارداد آل کثیر لو رفت!

  • کد خبر : 16031
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
قرارداد آل کثیر لو رفت!
زمانی که صحبت از مبلغ قرارداد آل کثیر بود هواداران این تیم جنجال به پا کردند که اخبار منتشر شده درباره مبلغ قرارداد عیسی آل کثیر دروغ است و دستمزد او تنها دو میلیار در سال اول و دو و نیم میلیارد در سال دوم است.

به گزارش آوای استقلال، سرخ ها به کمک مافیای رسانه ای برای آنکه حاشیه بوجود آمده پیرامون آل کثیر را بی اثر کنند به مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال ورود کردند و حتی یحیی گلمحمدی بارها به قرادادهای استقلالی و وضعیت مالی آبی ها و بدبختی و فلاکت پرسپولیسی ها اشاره کرد اما امروز بعد از رای کمیته انضباطی در خصوص شکایت مدیر برنامه های آل کثیر با توجه به مبلغی که بازیکن پرسپولیس باید به ایجنت خود پرداخت کند مشخص شد آن همه مظلوم نمایی فقط هوچیگری بوده و اخبار درز کرده درباره دستمزد بازیکن حاشیه ای سرخپوشان کاملا درست بوده است.
بر اساس قانون، بازیکنان باید حداقل سه و حداکثر ده درصد از مبلغ قراردادشان را به مدیر برنامه رسمی خود پرداخت کنند و در صورت امتناع از این کار این حق برای ایجنت ،جهت شکایت از بازیکن خاطی محفوظ است.حالا با صدور رای در خصوص شکایت ولی خرسندی مدیر برنانه عیسی آل کثیر از این بازیکن با یک حساب سر انگشتی میتوان فهمید مبلغ ۵۰۴ میلیون تومان ، جریمه دو میلیارد تومن دستمزد ال کثیر نیست!
با توجه به مدارک ارائه شده توسط خرسندی مشخص شد بازیکن سرخپوشان باید هشت درصد از مبلغ قراردادش را به ایجنت رسمی اش پرداخت میکرد اما معلوم نیست به چه دلیلی حاضر به پرداخت دستمزد مدیر برنامه اش نبود تا جایی که خرسندی دوست یحیی گلمحمدی وادار به شکایت از ال کثیر شد.
با یک حساب و کتاب ساده میتوان فهمید جریمه ۵۰۴ میلیونی با توجه به توافق پرداخت ۸ درصدی از قرارداد آل کثیر ،مبلغ قرارداد این بازیکن شش میلیارد و سیصد میلیون تومان بوده است نه چهار و نیم میلیارد!
همین مورد کافیست برای اثبات پنهان کاری،هوچیگری،مظلوم نمایی و البته علاقه به تخلف پرسپولیسی ها.
گریزی میزنیم به عدم برگشت پول ریزه اسپور توسط مهدی طارمی!
حمایت هواداران از طارمی پس از فاش شدن تخلف او.
حرکت زشت نژاد پرستانه آل کثیر و حمایت سلبریتی های لمپن و هواداران این تیم از حرکت شرم اور بازیکنشان!
افشاگری رسول پناه در خصوص تخلفات یحیی گلمحمدی و حمایت هواداران از سرمربی شان که متهم به دلالی بود!
دوران سلطانیفر به طرز عجیبی خصلت های بد سرخ های پایتخت را نمایان کرد امیدواریم برای پیشگیری از اشاعه این رفتارهای زشت در جامعه و عادی سازی تخلف،نگاه جانبدارانه نسبت به این تیم از سوی مسیولین خاتمه یابد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=16031

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها