قراب: برخی‌ از اختلاف خطیر و نکونام سود می‌برند/ بازیکن گرفتن در نیم‌فصل دوم دشوار است | آوای استقلال
1

قراب: برخی‌ از اختلاف خطیر و نکونام سود می‌برند/ بازیکن گرفتن در نیم‌فصل دوم دشوار است

  • کد خبر : 36073
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
قراب: برخی‌ از اختلاف خطیر و نکونام سود می‌برند/ بازیکن گرفتن در نیم‌فصل دوم دشوار است
پیشکسوت باشگاه استقلال بر این باور است که برخی افراد دوست ندارند که مدیرعامل و سرمربی این تیم رابطه خوبی داشته باشند و همچنین مدعی شد که شاید از این آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند.

به گزارش آوای استقلال، جواد قراب با اشاره به جلسه علی خطیر(مدیرعامل) و جواد نکونام(سرمربی) که در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد، اظهار داشت: این نشست را به فال نیک می‌گیرم و باعث شد تا برخی از حاشیه‌سازان که دنبال اختلاف مدیر عامل و سرمربی استقلال بودند، تیرشان به سنگ بخورد.

وی افزود: متاسفانه به نظر می‌رسد برخی افراد دوست دارند که خطیر و نکونام رابطه خوبی نداشته باشند. شاید آنها از اینکه سردی روابط ارتباط سود می‌برند. این افراد نه استقلالی هستند و نه منافع این تیم برایشان مهم است بلکه به‌دنبال اهداف شوم خود هستند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: نکونام یکی از بهترین بازیکن فوتبال ایران بوده است و هواداران از اینکه هدایت استقلال را بر عهده دارد، خوشحالند. او سال‌ها در لالیگا فوتبال بازی کرد و می‌تواند برای استقلال افتخارات زیادی را به ارمغان آورد. معتقدم که خطیر هم مدیری کاربلد و متخصص برای استقلال است و آنها در کنار هم می‌توانند روزهای خوبی را برای آبی‌پوشان رقم بزنند.

قراب افزود: استقلال برای نیم فصل دوم نیاز به جذب بازیکن دارد و باید تقویت شود اما این نکته مهم را باید در نظر داشت که گرفتن بازیکن در نیم فصل دوم سخت است چرا که تیم‌های مدعی بازیکنان خود را به تیم‌های دیگر نمی‌دهند و جذب بازیکن خارجی خوب هم دشوار است. بنابراین در این شرایط باید بازیکن درست را انتخاب کرد.

وی ادامه داد: یامگا دچار مصدومیت شده و این اتفاق برای استقلال تلخ است. او یکی از بهترین و بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان استقلال بود و امیدوارم این هر چه زودتر بهبودی خود را به دست آورد و در ترکیب استقلال به میدان برود.

بازیکن اسبق استقلال همچنین با تمجید از قهرمانی این تیم در نیم‌فصل گفت: استقلال در نیم فصل اول با شایستگی توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و به طور حتم این توانایی را دارد تا در نیمه دوم لیگ برتر با ادامه روند خوب و موفقیت‌آمیز، افتخاری بزرگ را برای هواداران به ارمغان بیاورد و دل آنها را شاد کند. بهتر است همه دست به دست هم بدهند و به استقلال کمک کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=36073

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها